Lapinette: Kram till dig också! Här var inte lika rått i natt för vi bestämde att köra ett av fyra element, trots att det ensamt kommer att kosta oss 500 pix i månaden. Men min hud och mina luftvägar mår mycket bättre.
Amelle: Zlatan är charmig med sin glugg, fast jag har liksom följt honom sedan parvel-hood eftersom han var tonåring i Malmö när jag bodde där... och alla hans pubertala utspel i Malmö FF dokumenterades noga i Sydsvenskan. Redan då var han en charmig egocentrisk solospelare och de hade stora problem med honom och var nog ganska glada över att sälja honom till utlandet. Det var för övrigt den enda period då jag var en smula intresserad av fotboll; vi bodde i samma hus som två av Malmö FF:s spelare varav den ena var en belgare och kompis till mannen. Plus att laget var så himla, himla bra under den perioden. Inte så att vi gick på några matcher men vi stod ofta utanför fotbollsstadion och lyssnade på skriken.
margaux: I KL shoppade jag förnödenheter, preggie-mysbyxor (självklart LEVER jag i dem inomhus och förstår inte hur jag klarade mig utan dem), Laura Mercier-puder, min shiseido-sminkremover som jag i ett anfal av graviditetssenilitet (de är frekventa kan jag lova) glömde en vecka tidigare på Novotel och självklart aldrig fick tillbaka... Mannen däremot, försvann in på Hermes och beordrade mig att vänta utanför (som jag redan berättat). Det är ju min födelsedag den 24 december! Vet redan att jag ska få Mama- och Elle-prenumerationer av mams och paps, förutom Vera Velour-morgonrocken, och så blir det nog ett orange paket från mannen då då.
Sen kollade vi men köpte inte massa massa klockor till mannen, mest vackra klassiska nördmärken från A Lange und Söhne, Glashütte och så vidare. Det är så SJUKT dyrt! Typ 150.000 för en klocka! Han blir mer och mer glad för sina Kaplans-fynd: En oanvänd Zenith i rostfritt stål och blå urtavla från 1971, en klassisk Omega från 1955 med brun rem och milt guldskimrande urtavla och så pärlan, morgongåvan från mig: En Svalan Sportsman från 1956 med rostfri / grönmetallic urtavla och brun rem. Totalpris för alla tre klockor låg väl omkring tretusen pix... dessvärre har vi fått reparera dem för ungefär lika mycket. Inte så dyrt men rätt krångligt.
förhoppningsis: 39.000 kvadraten låter som typ hälften så mycket som de brukar ligga på, eller..? Jag sålde senast en liten för 63.000 m2. Men det var ett par år sen.