• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

Hihihi, det är ju jättespännande att flukta på er! Man har en bild av hur ni ser ut här, och så får man en annan genom fotona. Antagligen blir det precis som i fallet lapinette - du kommer för alltid vara två personer för mig, med två separata utseenden. Fast de har liksom närmat sig varann lite grann sedan jag träffade dig.

Hade som vanligt en otroligt underhållande middag med min väninna. Hon dejtar som en tok, the flavour of last week var huvudrollsinnehavaren i Goodbye Lenin som var här för att spela in en film med bl a Steve Buschemi.

Stålis, nu har du kommit så långt som man kan i Kina, du har kalasat på hund. Klart att man vill åka hem sen, finns liksom inte så mycket mer att uträtta. Det skummaste jag stoppat i mig är väl typ... kycklingfötter och manet, ändå skulle jag bra gärna åka hem förhållandevis snart. Inte minst för att jag absolut inte har lust att käka konstiga saker.

• Gemma

stålis: Dito, ligger kräftfest-bilderna på mig och mannen kvar..?

• Amelle

Nu har jag också spanat in Gemmas mage, och kan bara hålla med föregående talare. Ser man ut sådär när man blir på tjocken så är det ju bara att tacka och ta emot!

• Stålhandske

Gemma, nej, inga kräftskive-bilder så långt jag kan se. Vilken besvikelse!

• Stålhandske

Gemma, nej, inga kräftskive-bilder så långt jag kan se. Vilken besvikelse! Det lät så lovande!

• Stålhandske

Amelle, hur mår kärleksparet?

• Gemma

Eller hur ;)

Och jag står ju med armarna uppsträckta på bilden med magen, så det är typ fusk.

Fråga: Är du så blond på riktigt? Väldigt vackert, hur som helst.

• Gemma

förhoppningsis: Menar du att hon hade bikini, bara, alltså inget mer? Det är lite kallt för det just nu... men man får kanske börja hänga i poolen 24 h per dygn? Det är i vilket fall som helst det enda sättet jag kan få jordnöten att hålla sig lugn, genom att simma alltså.

• Gemma

Jag har massa gravidkläder som är helt förstora fortfarande, så jag tror att jag slipper bo i poolen.

• Amelle

Bara bra, tackar som frågar!
    Det är så himla roligt att vara tillsammans igen, trist bara att han åker tillbaka på söndag. Men sen dröjer det bara ett par veckor innan han kommer hem igen. Och strax efter blir det ju för gott, så nu är det verkligen på upploppet!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!