• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

Lapinette, jag hade din jobbmail så jag har mailat dig där. Nu ska jag till restaurang med min syrianska väninna. Kram!

• Stålhandske

Lapinette, ja åtminstone för denna gång är det permanent! Kina finns ju alltid kvar.

• Lapinette

Gemma - ser jättehärligt ut men varför inte något foto där man kan se din mage?!!

• Lapinette

Stålis - har ni hittat något boende?

• förhoppningsis

Stålis
    10 dec är ju jättesnart!!
    Hinner man arangera en hemflytt så fort? Hur gör ni med boende i Sverige??
    Spännande!

• förhoppningsis

Gemma
    du är verkligen slank för att vara så nära dagen F.
    fast nu börjar det troligen växa ordentligt snart... var te och seglade med en gravid väninna + ett par personer till ett par veckor innan de skulle föda. På den veckan ökade hennes midjemått med 10 cm så det enda hon kunde ha var bikini för inga byxor gick igen, jätte fint med resårband knutet mellan knapp och ögla.

• Stålhandske

Gemma, du är verkligen vacker som en dag som gravid + att du mest ser ut som en pinne med en jättestor kula på!
    Förväntade mig att se något av en tjockis, men ack så besviken jag blev!

Bilderna från Malaysia var lika underbara som du beskrivit, och så som du beskriver kan det ibland vara svårt för objektet att leva upp till förväntningarna, men det såg verkligen helt "paradisiskt" ut.

Och grillade fisken! Mumma!

• Stålhandske

Förhoppningsis och Lapinette, inte att förglömma att vi har planerat flytten ett tag redan! Jag har redan skeppat iväg ett lass med prylar för ett par veckor sedan, så det oroar jag mig inte för.

Något jag oroar mig desto mer för är såklart boendet, uscha så jobbigt det känns! Vi har ett par lägenheter som har legat ute ett tag som ser bra ut, men de finns säkert inte kvar när det är dags för oss att kika på dem.. Men till en början ska vi bo hos svärfar , de har mycket gott om plats. H börjar ju sitt jobb direkt så vi kommer inte att ha tid att springa på visningar annat än på helgerna. Får väl leva med flyttlådorna ett tag till tills en bra lägenhet dyker upp!

• Gemma

Lapinette, nu har jag mailat en tjockisbild till dig ;) Och tack alla för att ni säger så snälla och söta saker. Min mage är verkligen absurt stor, jag kan inte längre raka bikinilinjen, men jag kan fortfarande stå med raka ben och sätta händerna i marken! Antagligen är jag normal, varken mer eller mindre... vilket ju funkar fint. Idag blev det i alla fall gravidtrenchen för första gången för min burberry är inte i närheten av att gå igen runt magen och det är kallt här nu! 16 grader, brrrrr....

Nu ska jag lusläsa era facebook-profiler hehe. No more dirty secrets.

• Stålhandske

Gemma, du är precis som jag med facebook- jag plöjer igenom ALLT!

Du får gotta dig så gott hos min sida, jag har INTE dragit mig för att lägga ut fruktansvärt pinsamma och fula bilder- och inte mina vänner heller. Tyvärr.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!