• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

Lapinette, förhoppningsis, amelle, stålis, izunia, vill ni bli kompis med mig på facebook..? Så kan ni se min tjockhet i dess fulla prakt hehe. I så fall kan ni väl maila era användarnamn till sladdermus@hotmail.com.

Margaux hör redan till den exklusiva skaran... på typ sjuttio pers ;)

• Lapinette

Gemma - har inte gått med i Facebook än. Har inte bestämt mig om jag vill och har tid men jag hör av mig om och när jag kliver in.

• Lapinette

MEN du får jättegärna maila mig någon bild. Antar att du har min mailadress kvar?

• Stålhandske

Så flitigt ni har skrivit! Det märks att Gemma äntligen är tillbaks, tillför lite "spunk" i tråden!

Gemma, er Malaysia tripp lät helt och hållet underbar. Har du några bilder från resan att visa? Har aldrig varit där!

Lapinette, hur mår du nu efter några dagar? Kan du känna graviditetstecken eller känns det som vanligt? Fast du skulle väl ta hormoner också, de borde väl påverka kroppen och humöret?
    Tänker på dig och hoppas!

Amelle, om ni verkligen vill bila så varför inte hyra en bil i NY och köra rätt över hela USA till San Fransisco och sedan längs med hela västkusten? Eller det kanske är för mycket? Det finns ju spännande ställen att se i "mitten" också. Jag har bilat från Portland ner till L.A, och det är underbart, så den resan låter i mina öron som en perfekt bröllopsresa. Mannen och jag pratade häromsistens om att göra en liknande, då han aldrig varit i USA.

• Stålhandske

Har också mailat sladdermusen nu!

• Stålhandske

Vi har bokat biljetter hem till Sverige nu, äntligen!
    10 december är vi hemma! WEEEHOOO!

• Lapinette

För alltid?? Eller ska jag kanske säga för denna gång?

• Gemma

jag poke-ar er först så får ni bjuda in mig... känns säkrast eftersom jag inte är hundra på att det är ni ;)

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!