Heeeeej! Jag har saknat er jättemycket; såhär länge har jag inte varit borta från er sedan starten, samtidigt var det otroligt välgörande med åtta helt datorfria dagar. Vår semester var så fantastisk som den kunde bli, flygresan gick jättebra åt bägge håll och jag har varit hur aktiv och livsnjutande som helst. Kom hem för ett par timmar sedan efter att ha lämnat Kuala Lumpur klockan 7 i morse så nu är vi bägge jättemöra, mannen "sorterar papper" (läser Vogue men) och jag "laddar ner bilder", vi har i alla fall packat ur resväskorna och de säkert trettio sorters snäckor jag samlade i förrgår i solnedgången på stranden ligger nu uppradade på fönsterblecket som en på en gång mysig och sorglig påminnelse... Ska självklart berätta mer i morgon, troligtvis i horisontalläge med cappuccino och fruktfat, ikväll ska vi knata bort till vårt stamhak Arch och äta middag, sen ska vi bara ödla, alltså vara jättetrötta i största allmänhet.
Ville bara säga det... att jag saknat er. Och ett supergrattis Lapinette till avklarad jobbig första etapp, vill också säga precis detsamma till förhoppningsis (vet ju verkligen hur du slitit), även om skälen är väldigt olika.
Kramar, G