• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Lapinette

Love my ways...kanske något att skriva på min lista över dvd-filmer att köpa. Gillade Vårt hemliga liv när den gick.

• Amelle

Hej Izunia - den serien måste jag ha missat helt. Och jag som är en sån seriejunkie. Hur är det möjligt?!

Sitter kvar på jobbet efter pizza, öl och rödvin med kollegorna, nu ska jag masa mig hemåt i kylan.

• förhoppningsis

Phu vilken dag! Hög på socker och halvlullig...
    försökt göra bordsplaceringen till Stadshuset inför vår bal 1 dec. Knepigt att placera nästan 700 pers så alla blir nöjda.

HUr känns det inför morgon Lapinette?

Amelle
    Ja det är bra att börja i tid, man behöver det. Vi bestämde datumet dagen efter frieriet.

• Izunia

Det var också en serie som jag bara "trillade" in på.. verkligen SKITbra! Mkt verklighetstrogen. Dert verkar som om den inte kommer att sänad mer.. eller rättare sagt - speals in mer! :(

tv4.se/noje/558028.html

• Lapinette

Har missat den helt. Ska kolla om man kan köpa den någonstans. Fast först ska vi bita tag i Kalla fötter. Har precis ätit och städat av i köket medan maken sätter ihop vår nya bokhylla som levererades igår. Det blir fint!

• Stålhandske

Här hänger jag inte med i seriesnacket alls! Vårt hemliga liv? Love my ways? När sändes dem?

Jag älskar serier! Trodde aldrig att jag skulle kunna följa en serie, då det kräver sånt engagemang att hålla koll på avsnitt, osv, men nu följer jag flera stycken; Prison break, Heroes och väntar spänt på att Entourage och Lost ska sätta igång nästa år.
    Dessutom har jag fyra avsnitt kvar av Pride and Prejudice som ligger och väntar på en ledig stund. Colin Firth är ju så dreamy!

I onsdags, på vår årsdag, hade H och jag det supermysigt! Blev knådad som värsta vetebullsdegen hos massören och åt gott hela dagen, och pussades och myste hela dagen. Man borde ha fler årsdagar på ett år!

Vad har ni för planer för den stundande helgen, flickor?
    Jag ska eventuellt på ett möte imorgon, men slipper jag det så är jag hel-ledig HELA helgen!

På söndag står hund på menyn, det ni!

• Stålhandske

Och Lapinette! Så underbart att det går bra! 10 ägg!

• Lapinette

Hund, hur smakar det? Själv har jag svårt att äta tamdjur men kanin är faktiskt riktigt gott även om jag totalvägrade från början (tänk på min nick, kan ju inte äta släktingar!!!).

Inget är inplanerat för helgen då jag måste ta det lugnt. Tänkte väl sätta in lite böcker och annat i vår nya bokhylla, stryka tvätten och sortera in papper som jag lagt på hög de senaste månaderna. Annars planerar jag att göra ett nytt fiskrecept med rödspätta, gravadlax och pepparrotssås. På det hela taget så får jag inte göra någon hård fysisk aktivitet den närmaste veckan...så det blir att hålla sig borta från SATS. Det samt inte dricka vin är väl råden jag fått från min läkare eftersom vi faktiskt vet att det kommer att finnas ett litet knytte i min mage.

• förhoppningsis

Är det idag knyttet ska sättas in? HAr för mig det!
    Lycka till!! När vet man om allt gått bra och knyttet stannar eller så?

Älskar stolthet och fördom! Faktiskt de flesta kostymfilmer om jag tänker efter...

I helgen ska jag först på middag ikväll, så nu får jag använda någon av mina nya klänningar då klädseln är mörk kostym. På lördag blir det bowling med mannens familj på dagen och på kvällen middag hos några vänner. På söndag blir det pysselkväll igen.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!