Hej hopp nu hoppar jag in och ansluter mig till hålla-tummarna-gänget inför Lapinettes äggande och själva mötet med the boys!
Och håller med - det är lite tomt utan Gemmas långa, färgstarka och exotiska rapporter om kineslivet :)
Angående vikt så snackade vi ju en del om dieter efter sommaren (som för min del var helt sjukt slö och frossande i mat och vin). I alla fall så har jag gått ner minst fyra kilo nu, vet inte riktigt exakt eftersom jag typ aldrig vägt mig tidigare. Detta utan särskild diet, bara genom att tänka lite mer på matintaget och inte ta jätteportioner men framförallt tror jag det beror på att jag kommit igång med träningen och det vanliga livet igen. Skönt!
Och Stålis, på fråga A svarar jag på ett gammalt säteri vid en sjö i Sörmland, på fråga B svarar jag den 5 juli 2008, på fråga C svarar jag borgerlig ceremoni på en kulle ner mot vattnet, sen brakmiddag och fest hela natten, och på fråga D svarar jag därför att vi vill ? vara gifta, ha stor fest och dela det med alla nära och kära!