• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

fast det verkar så omysigt på nåt vis med den där gummigrejen...

Lapinette: Varför välja? Jag tänker ju köra både flaska och naturligt (om jag kan), som alla jag känner. Finns inte på kartan att jag inte skulle kunna lämna bebisen till mannen eller ayin och gå och träna eller göra nåt annat ett par timmar! Och om mannen kan mata på natten medan jag sover så är det ju bara att tacka och ta emot...

• Gemma

Oki, ska be mamma köpa för säkerhets skull... ifall det känns som tortyr.

• förhoppningsis

såriga bröstvårtor är garanterat omysigt! De såg dessutom hemska ut, höll på att börja gråta när väninnan visade sina... liknade nästan köttfärs

• Gemma

Ok förhoppningsis, den där bilden gick inte av för hackor. Så nu har jag beställt en stl small och en stl large... för optimalt skydd.

• Gemma

Jag hade faktiskt en amningsmardröm härom natten, vaknade i tron att den högg mig som en liten piraya. Men sen slog jag ju bort det hela som "bara en dröm".

• Gemma

Tror att jag förstår varför jag har en sån lust att diskutera och investera i choklad istället...

• förhoppningsis

Gemma
    vill inte skrämma dig, det var inte meningen!!
    Inte säker men jag tror att ammningsskydd minskar risken för svamp också... vet du Lapinette?

Vad det gäller choklad - ät det nu!! Massor! Många barn är allergiska mot choklad när de är små och får utslag om deras mammor äter det. Går igenom i mjölken...

• förhoppningsis

Amelle
    Hittat 3 återförsäljare av de pralinerna i Sthlm, vet du vilken av dem som har bäst sortiment?

• Gemma

Svamp, uääääh vad läskigt! Nä det blir nog bra det här. Och chokladallergi är kanske inte så jättevanligt, statisktiskt..? Varken jag eller mannen är allergiska mot en enda liten grej så bebisen får bra gener.

• Gemma

Det blåser lite därute och jag kollar ängsligt väderleksrapporten, vill inte att ännu en resa ska bli inställd pga dåligt flygväder...

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!