Hej alla ni ladies of leasure som hänger här inne...
själv tittar jag inom en liiiten tur mitt i uppsatsskrivandet!
Nu har äntligen spärrensläppt och det känns ganska bra! Tror inte det blir stress att få den klar...
Jag ÄLSKAR jul och pyssel... Jag är en hejare på alla typer pyssel med dessvärre ligger allt mer eller mindre latent nu.. hinner liksom inte ens i närheten av Panduro än mindre in... Hoppas jag får tillbaks mitt liv snart! Jag brukar alltid hinna med att ordna lussekattsbak och diverse julgodis, men julkort annat än paketlappar har jag inte tid att göra... När jag blir mamma ska jag pyssla hela tiden med mina små offer!!
Gemma, härligt att du trillat i Michel C träsket, han är kung!! jag provade iofs en ekologisk Valrhona förra veckan som var på 70%, den var riktigt mums,mums.... Jag är en konsistens tjej så de flesta choklader håller eller faller på hur de smälter i munnen... Det måste bli helt borta utan "fetthinna".
Amelle, jag har handlat M.C choklad på NK så jag vet att de ska finnas där.. De har bla en gåvoförpackning med småbitar från olika plantager så att man kan lära känna sortimentet!
En fråga riktat till alla: HUR ute är Canada Goose?
Lapinette, hur ser det ut inför nästa vecka?