• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Lapinette

förhoppning - dessa damer är klassiska filmskådespelerskor, betydligt äldre än Julia Roberts.

• förhoppningsis

hihi nu får jag snart skämmas

är det en stor djurvän?

• förhoppningsis

På tal om något helt annat så verkar det som om vi ska flytta igen, lite kluven dock.

• förhoppningsis

sorry, då får jag nog ge upp...

• Lapinette

Inte lätt inte!
    Själv ska jag göra ett sista ryck innan jag ska på dancestep. Ha en bra kväll!

• Stålhandske

Lapinette, Katherine/Katrin?

Förhoppningsis, men ville ni inte flytta?

• Margaux1

Ja.. Lapinette, vad heter du? är det en djurvän så klarar denna detektiven också att klura ut det..

Stålis, var lätt!

förhoppningsis, dig klarar jag inte...

Och Amelle måste jag missat ledtrådarna till!

Jag måste bara göra ett litet inlägg om choklad... Jag har både läst och smakat ganska mkt genom åren pga jobb.
    Jag hade troligtvis kunnat leva på choklad... Kan aldrig få för mkt, men det måste vara mörkt och helt på Criolla bönan eller i varje fall en Trinatario... Tycker det är superkul med ursprungschoklad, det blir lite som vin liksom. Kan inte med de billigare varianterna!
    Älskar grädde också men är laktosintolerant så det blir inte några större mängder där! DEt var det du menade också va, förhoppningsis? Allergi brukar vara riktigt illa, inte bara att skarpa bort! Själv är jag BARA allergisk mot jordgubbar och det är ju lite otur, men inte det värsta man kan lida av.

• förhoppningsis

Stålis
    Jo vi vill gärna flytta. Egentligen!
    Saken är att vi bor vid en av de mest trafikerade korsningarna i stan. När vi flyttade in målades alla taken om och nu har vi stora svarta märken runt alla ventiler igen...
    Problemet är att jag stortrivs med att bo så här centralt, passar mig utmärkt just nu! Men att försöka få barn här är inte att tänka på, okok mannen kanske är kinkig jag vet att det finns många ställen med sämre luft (Kina tex)
    Eftersom vi bor i hyresrätt och tror att marknaden kan gå ner ännu mer än vad den har gjort nu så har vi haft lägenheten ute på en bytes sida på nätet under ett år ca. Nu har vi fått napp och allt verkar funka. Problemet är bara att trots att jag verkligen trivdes i Sjöstaden känns det som att flytta ut i ingenting efter att ha bott här. Kommer känna mig helt isolerad! Det är en kanonfin lägenhet, helt nybyggd och vi blir de första att flytta in. 4 rum, 2 balkonger osv stor fin innergård så eg helt perfekt ställe att försöka få barn på. Men ändå!! Gillar verkligen att kunna smita ut genom dörren och vara i centrala Stockholm. Stureplan på ena sidan och Hötorget på andra.

Berätta för mig att jag bara är fånig!

• förhoppningsis

Margaux
    ja jag är laktosintollerant men verkligen inte allvarligt. Kan inte dricka mjölk eller äta fil eller mjölkmat dvs äggstanningar, pannkakor osv. I övrigt funkar allt utan problem, lite beroende på hur mycket jag äter såklart, så allergin är mest ett svepskäl på middagar när jag inte vill ha något.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!