• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

Lapinette, det är min poäng... too late! Nu ska jag lägga mig raklång och platta ut mig för jag är helt bucklig. Kram på er!

• förhoppningsis

Stålis
    hade ingen aning om att det var en tysk tjejtidning, lär mig nått nytt varje dag.

Själv fick jag ett namn som bara finns i Sverige, helt hopplöst utomlands! Blev snabbt omdöpt till "linjal" av tyskarna

• Lapinette

Gemma - varför då?

Ta det som känns bra för er och skit i alla andra. Har lärt mig att man inte ska tala om namnet för anhöriga innan det väl är dags för dop för då får man alltid kommentarer. Nu vet ju hela min familj och även makens att om det blir en tjej så är det Nathalie som gäller för mig. Mitt problem lär ju vara att hålla tyst! Det är alltid mitt största problem.

• Lapinette

Vad ni är tyskinspirerade här. Kan ingen tyska what so over och har ingen aning om varken ungdomstidningar eller vad linjal heter på tyska.

• Stålhandske

Ja, en tysk tidning OCH en urgammal stad i Jordanien OCH en fotomodell med Nemcova som efternamn.

• Lapinette

Har både Stålis och förhoppning udda namn! Jag och Gemma är nog lite mer lagomudda tror jag.

• förhoppningsis

Gemma
    kanske satsa på ett fotbollsnamn istället, fotbollsmamma vore väll glammigt.

Zlatan?

För gansternamn så funkar allt som slutar på Y i namnväg på killar

• Lapinette

Stålis - nu vet jag!!!! Det är fint.

• förhoppningsis

Varken jag eller Stålis har spec konstiga namn eg

mitt finns dessutom med på top 10 nu, det är bara väääldigt svenskt

• Lapinette

Själv har filmstjärnenamn, både på franska och engelska. Dock tyckte min mamma att jag skulle ha en svensk stavning. Inga C inga E.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!