• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

förhoppningsis: Men det måste väl ändå kännas som nån sorts upprättelse, att folk döper sina barn till ditt namn? Eller gillade du att vara unik när du var liten? De flesta ville ju heta som alla andra då...

• Lapinette

Jag känner faktiskt flera med ditt namn som är födda samma år som mig, Gemma.

Melvin är för mig ett marsvin.

• förhoppningsis

Denize är praktiskt, annars är det mest helgonnamn/bibliska namn som uttalas lika tex Maria mfl

• Lapinette

Själv blev jag döpt efter en fransk skådespelerska som min mamma tyckte om. Första alternativet Christine gick bort då pappa inte kunde uttala namnet . Hade jag blivit en kille skulle jag ha hetat som en sopp!!! Karl-Johan

• Gemma

Lapinette: Jag känner två med ditt namn, en som är född -73 och en som är född typ -83. Det är ett bra namn, aldrig superpoppis och aldrig ute.

• förhoppningsis

oj, bara 5 pers som namngavs Maria i 1a namn under 2006

• Lapinette

Känner också två tjejer med samma namn som mig men de är inte nära vänner utan någon som gick en klass under mig och en tjej som tävlingsdansade. Rätt så lagom men detsamma borde väl gälla ditt namn. Lite lagom mängd som får det varje år.

• Gemma

Aaaaaah shit vad ont, den sparkade SKITHÅRT på revbenen, det är nu det börjar... iiih...

• Gemma

Sorry men jag blev riktigt skraj. Fatta den ska bli megastor och stark, jämfört med nu...

• förhoppningsis

Spännande med sparkar även om det gör ont! Den stora nedräkningen börjar ju snart...

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!