• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Stålhandske

Förhoppningsis, ditt namn är väldigt svenskt och jag känner många som heter det, men det är också väldigt fint, tycker jag. Det flyter så fint tycker jag.

Mitt känns väldigt tyskt och hårt, inget namn jag önskar någon, men det är ju liksom.. jag.

Gemmas namn är fint, "väldigt vuxet" (då jag är född på mitten av åttiotalet).

Men vad har Lapinette för filmstjärnenamn?

Och Amelle?

• Lapinette

Ahhh...nu vet jag!!!
    Skoj att få era riktiga namn. Margaux borde jag ha namnet på då vi näst intill skulle ha träffats i Sydafrika. Dock kommer jag inte ihåg det. Amelle har jag inte en aning om.

• förhoppningsis

Måste ha missat Gemmas namnledtrådar helt i denna kavalkad av inlägg...
    Usel på filmstjärnenamn så Lapinettes är svårgissat det med.

Amelle vet jag vad hon heter

• Lapinette

Det är inga unga filmskådespelerskor som har mitt namn.

• Margaux1

Oj.. vilken räsertråd med namnlek...

Jag vet bara vad Gemma heter för henne känner jag på facebook!!

Själv är jag den allra minsta i Bullerbyn... Ganska ensam i min generation! Men det finns gott om tanter på 60år... Väntar i spänning på att namnet ska få sin renässans.

Jag sitter och sliter med min uppsats... GRR. Trött på den nu, och mest trött i allmänhet! Alla som tycker att mitt jobb är glamosöst kan få prova på det i en vecka... Huff.

Ska kolla lite bakåt i tråden och se om jag klarar att klura ut vem som heter vad....

• Lapinette

margaux - då tror jag vet vad du heter! Min bror skulle ha haft ditt namn om han hade blivit flicka det vill säga.

• förhoppningsis

Lapinette
    den enda jag kan komma på var hon som vars liv blev film i våras

men å andra sidan är jag nästan stolt om jag känner igen Drew Barrymore eller Julia Roberts i filmer, riktigt kass!

• förhoppningsis

Maragaux
    Den absolut yngsta? Då vet jag också

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!