Har tagit en extra morgon, ligger trots att klockan är fem på eftermiddagen i sängen med en cappuccino och smaskar på Michel Cluizel Concepcion, Margaux jag ger dig rätt - tror att det är VÄRLDENS godaste choklad, faktiskt mer välbalanserad än Valle. Mannen har snöat in på en liten dyrgrip som heter Porcelina, otroligt fin konsistens men aningen för snäll för mig. Om en timme ska jag sitta ytterligare en timme i bilkö, för att sedan delta i två timmar långtråkig prenatalkurs. Men det blir kul att träffa de andra mammorna. Hittills har vi mest sneglat på varann...
förhoppningsis: Vi är bara svenska mammor som har fixat babyshowers här, det finns inga regler, bara att köra på. Izunia har som sagt dragit ihop ett helt knippe. Och apropå importerade högtider så är vi i Malaysia på Beaujoulais noveau-premiären nästa vecka (vilket är OK för jag håller mig ändå borta från vin utom champagne som jag ju vet är safe för jordnöten, den blev ju härdad på ett tidigt plan ;) ). Däremot är jag lite sugen på att fira thanksgiving, det var ju sååå gott förra året. Kom igen girls, vi är ju totalt geografiskt förvirrade allihop, låt oss fira det genom att fira allt som går. Nån som har nåt förslag, säg... botswanas liberation day? Bara det finns mat så är jag med på allt.
Kram, G