Så skoj att vakna och läsa alla era inlägg! Förhoppningsis, självklart har mannen och jag jätteroligt åt folk som bor i Stockholm och oroar sig över luftföroreningar. Jag skulle aldrig flytta ifrån er lägenhet av bara denna anledning. Ni kan ju skaffa en IQ air luftrenare så känns det säkert bättre. Vi funderade på en här också, men de gick loss på över tiotusen. Är säker på att de är lite billigare i Sverige, och om ni trivs jättejättebra kan det ju vara värt det.
Shanghai, som lär vara den renaste av storstäderna i Kina, har samma genomsnittsnivå av skit som de absolut värsta dagarna i centrala Paris... Å andra sidan ska vi ju inte bo kvar i evigheter, just av den anedningen.
Jordnöten är skogstokig för närvarande och har som sagt precis upptäckt att man kan fotbollskicka mamma på revbenen, och allra helst det ömmaste stället. Fast just nu hickar den.
Namn: Jag har ett klassiskt, kort, rakt och enkelt femtiotalsnamn som funkar i de flesta länder. Det förekommer ofta i dubbelnamn och då står det alltid först. Ni får gärna gissa men please inte "offentligt". Amelle vet inte om du känner som jag, men när man är lite halvoffentlig (typ har eller har haft sitt namn i tidningen) så känns det rätt viktigt att kunna vara anonym härinne.
Idag ska jag åter till tygmarknaden; dels plocka upp en top som inte blev bra, dels hämta mannens nygjorda pyamas. Sen ska jag hem till en väninna som precis flyttat till en ny lägenhet, samtidigt som hon fött en flickbebis (samma tjej som jag lunchade med förra veckan) .
Lycka till med alla uppsatser och sprutor!
Kram, G