• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Gemma

Mina finaste namn när jag var liten var "Carina" och "Anders".

• Stålhandske

Godnatt Gemma! Jag ska också sova alldeles strax, ska till banken tidigt imorgon.

Namn är svårt tycker jag! Jag har alltid tyckt om namnet Vincent, det är fint. Vad finns det för fina svenska gamla namn?

• förhoppningsis

vårt andra namn till en ev framtida pojke är klart sen länge. Samtliga män i mannens familj + min pappa har det som andranamn...

fast man kan inte lita på namnlistorna, förstå var förvånade alla blev som tänkte vara unika med Tindra och Saga, nu är det jättepoppis

• Lapinette

Vi har en Malinkompis som snart flyttar tillbaka till Frankrike. Vi kallar henne Malinos .

• Lapinette

Hi, hi...så då funkar det ju bra!

• förhoppningsis

kunde inte låta bli att surfa in och se vilka namn som ligger på topplistan nu, besviken över att Lukas som var en bra kandidat ligger 1a. där rök det garanterat

• Gemma

Eller min bror som ville vara unik med Elis... och min andra som var jättejätteunik med Hugo...

• Lapinette

Min man säger hela tiden att får vi en pojke ska han heta O Junior. Jag tror han skämtar men det börjar bli lite väl ofta han säger så.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!