• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

Då är det nog ingen fara, men de är tydligen alltid lite känsliga första tiden, men man ser ju om de får stora utslag.

Är det stomvarning igen? Stackare, du som sett så fram emot den här resan. Du ska se att det går bra... brukar det inte krävas rätt mycket vind för att ställa in en flygning? förseningar är en sak, men inställd är så drastiskt.

• Amelle

Tillbaka efter lunch och kaffe med chokladpralin! (dock inte lyxvarianten à 30 spänn sytck)

Kunde inte låta bli efter morgonens suktande diskussioner. Det enda stället jag sett de färgglada pralinerna på är alltså mitt stamkaffeställe Primafila på Upplandsgatan. Där har de inte alla modeller som finns på hemsidan, men säkert en 7-8 stycken i alla fall.

För att bräcka era äckeldiskussioner om svamp och såriga bröstvårtor så kan jag berätta om en bekant vars söta lilla bebis bet av en del av hennes bröstvårta! Den var då ett halvår gammal och hade precis börjat få tänder. Blodet sprutade förstås. Så att använda tuttskydd är nog inte en dum idé, i alla fall inte när avkomman börjar få gaddar.

• Stålhandske

Stackars Gemma, varningar om svamp, köttfärsbröstvårtor, avbitna bröstvårtor OCH stormvarningar uppepå allt!

• Stålhandske

Och Lapinette, vilket virrvarr av känslor du måste känna när du är mitt uppe i IVF:en just nu! Så spännande!

• Stålhandske

och nu kan jag officiellt inte gå in i den här tråden utan att få seriösa chokladbegär!

• Amelle

Ja usch du har rätt Stålis, nu får jag dåligt samvete. Lyssna inte på mina skrämselhistorier! Självklart kommer Gemmas bebis att bli en väluppfostrad vegetarian som aldrig skulle drömma om att göra sin stackars mamma illa.

• Izunia

Nu blev jag ju totalsugen på choklad! Men jag måste erkänna att kombon men choklad och såriga bröstvårtor tilltalar inte! Jag tror dessutom det är dags att sluta amma när barn får tänder! mega piraya!

• Amelle

Hehe, ja det känns ju egentligen ganska logiskt Izunia! Piraya -nej tack.

• Gemma

Hej på er! Nu lämnar jag er att fördjupa er i choklad men kanske inte avbitna bröstvårtor... har precis simmat och ätit middag och klockan är tio i elva på kvällen, stormen fanns nog bara i mitt huvud... packningen ska påbörjas pronto för vi åker rätt tidigt i morgon bitti, uuuusch, hur ska jag klara mig utan cappuccino i sängen fram till tio...

Ha en supermysig och bra helg allihop och stort lycka till Lapinette, kram!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!