• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Lapinette

Jag var stressad när det var typ 10 dagar kvar för det var då jag kom upp till Stockholm och skulle fixa det sista inför bröllopet men sista natten sov jag som en stock trots att jag låg på hårspolar. Maken däremot var uppe och vandrade några gånger under natten. Sa till honom idag att jag vill att han håller sig lugn nu när jag börjar känna mig nervös för jag orkar inte med om även han blir "smått hysterisk". Han har lättare till temperament än mig (kanske inte så konstigt när man tittar på vårt påbrå). Jag behöver någon som är solid och stark just nu. Vi får se om han pallar eller om det är jag som får stå för den solida biten.

Det låter ju nästan som jag ska föda...det är ju inte alls så farligt men som sagt, brukar kunna hålla mig lugn så jag gillar inte de små fjärilarna som då och då dyker upp i magen.

• Lapinette

Jag var stressad när det var typ 10 dagar kvar för det var då jag kom upp till Stockholm och skulle fixa det sista inför bröllopet men sista natten sov jag som en stock trots att jag låg på hårspolar. Maken däremot var uppe och vandrade några gånger under natten. Sa till honom idag att jag vill att han håller sig lugn nu när jag börjar känna mig nervös för jag orkar inte med om även han blir "smått hysterisk". Han har lättare till temperament än mig (kanske inte så konstigt när man tittar på vårt påbrå). Jag behöver någon som är solid och stark just nu. Vi får se om han pallar eller om det är jag som får stå för den solida biten.

Det låter ju nästan som jag ska föda...det är ju inte alls så farligt men som sagt, brukar kunna hålla mig lugn så jag gillar inte de små fjärilarna som då och då dyker upp i magen.

• Lapinette

Oj, lyckades med hela två inlägg på 1 sekund...normalt brukar man ju ha problem att få iväg ett.

• förhoppningsis

Det är ju egentligen en mycket större sak att få barn än att gifta sig (vågar man skriva det på ett bröllopsforum?) så det här är knappast nått du har haft möjlighet att öva på innan vad det gäller stress. Dessutom ska du nu sitta stilla och ta det lugnt, klart mycket mer hinner snurra runt i huvudet då än inför bröllopet när det hela tiden var massa saker som skulle fixas. Inte så att man satt ner och kände efter dagarna innan direkt.

• Amelle

Och jag får fjärilar i magen bara av att läsa om era bröllopsfjärilar! Shit vad jag inte kommer kunna sova nätterna innan, jag som är så lättväckt och prillig av mig. Har redan börjat drömma svettiga bröllopsmardrömmar av typen ?neeeej, ringen som låg i etuiet är inte min och den är skitful och trasig ? panik!!?

Tror också att den dagen man får barn kommer vara den största, mycket därför som jag vill gifta mig först. För nu kommer bröllopsdagen vara det största och bästa vi varit med om tillsammans.

• Amelle

Har inte sett Shrek 3, har hört att den ska vara mycket sämre än de andra, tyvärr. Inte heller har jag sett Ice Age eller Monter's Inc. Så jag har lite att göra, kan man säga :)

• förhoppningsis

Amelle
    då har du missat något!

däremot var jag inte helt förtjust i "på andra sidan häcken" men det kan bero på att alla hade sagt att den var galet bra.
    Däremot var Madagaskar riktigt bra!

• Stålhandske

God dagens flickor!

Så Råttatouille ÄR bra alltså? Jag har velat se den, men mannen har satt emot. Nu har jag expertrecensioner som säger att den är bra, då ska jag se till att se den, jag gillar också tecknat!

Lapinette, är det den stora dagen imorgon?! Jag ska hålla alla tummar jag har för att allt ska gå vägen, verkligen. Du/Ni är verkligen värda det!

Förhoppningsis, hur gick det med lägenheten som skulle bytas, blev det av?

Och Amelle, ska ni gifta er så snart, hur långt har ni kommit i planeringen? Var, när, hur - varför?

• Stålhandske

Gemma, nog för att vi unnar dig att åka på semester, men nu börjar det blir tomt här på tråden utan dig!

• Stålhandske

För övrigt har jag ett uppehåll över morgondagen så South Beach dieten, som jag under två veckor har följt alldeles lysande, måste jag säga! Ställde mig på vågen imorses och den sa -3 kilo, så nog fungerar dieten!

Anledningen till uppehåll imorgon är för att jag ska äta gott till middag på restaurang och gå på helkroppsmassage och mysa med mannen, då vi firar fyra härliga år tillsammans!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!