• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

Stålis
    varför ska ni äta hund?

• Stålhandske

Hund har jag ingen aning om hur det smakar, det är väl mest därför vi har planerat att prova. Känns barbariskt, men jag testar ändå hade jag tänkt, bara för sakens skull.

Lapinette, ska knyttet sättas in idag?! Jag lägger till ett par frågetecken på Förhoppningsis frågor, när vet man om det har gått bra?

• Lapinette

Idag 13:45 ska vi tillbaks till Uppsala och sätta in det lilla embryot. Förhoppningsvis får jag även några som kan frysas till om utifall vi behöver göra detta igen så slipper jag hela klimakterie och sprutfasen. Sen är det bara och vänta och hoppas på att tanten inte dyker upp. Det är m a o precis som vid en vanlig ägglossning, 2 veckor senare vet man hur det har gått.

• Amelle

Mmmmm, Colin Firth? Stiligare karl får man leta efter. Såg precis hela Stolthet och Fördom på raken och drabbades av en svår kärlek till Mr. Daaaarcy. Särskilt scenen med de heta blickarna över pianot. Märks det att jag är kärlekskrank?! Tur att min kille kommer hem imorgon. Tio veckor ifrån varandra är alldeles för lång tid.

Annars har jag avstyrt drinkar med tjejerna ikväll, tänkte gå och träna och sen hem och fixa, städa, tvätta och ladda inför imorgon, hehe. Tråkig toffel, jag vet, men jag orkar inte ut och kalasa ikväll.

Här har ni en mespropp till när det kommer till att äta tamdjur. Jag har ingenting emot det i teorin, men är sjukt blödig när det kommer till mig själv. Jag, som inte ens är en kaninfantast (sorry Lapinette) har t.o.m jättesvårt att äta kanin när jag är i Frankrike. Hund är inte ens att tänka på, eller häst för den delen.

• förhoppningsis

Lapinette
    å vad spännande! hoppas hoppas hoppas att allt går bra!!

Amelle
    Jag äter inte tamdjur alls, varken kanin eller hund alls. Skulle inte fixa det, tänker bara på deras gulliga ögon...

• Amelle

Helgen blir nog ganska lugn, imorgon ska jag handla gott i Hötorgshallen och laga mat till mannen. På söndag tänkte vi gå på ett par visningar i närheten av oss, och sen har vi inget alls planerat.

Lycka till med planteringen av pyret i eftermiddag Lapinette!

• Amelle

Jag är likadan förhoppningsis, jättelarvigt egentligen för det borde ju inte vara annorlunda mot att äta kalv eller gris. Men så är det!

• förhoppningsis

Jag gör skillnad på djur som vi lever med och djur som är "matdjur"

• Stålhandske

Hund är mitt absoluta favoritdjur! Katt hade jag med glädje satt i mig då jag personligen tycker att de är hemska. Hade jag vetat hur man gör en ond smiley hade jag satt den här ----X.
    Vi får se om jag ens smakar på middagen på söndag, så dåligt samvete som jag får i den här tråden!

Amelle, precis det avsnittet med de heta blickarna över pianot såg jag igår.. mumma!

• Stålhandske

Ja Lapinette, ett stort lycka till med insättningen, och jag hoppas hoppas hoppas att allt går väl med knyttet när det väl är i magen. Hur känns det? Är du orolig? Glad? Hoppfull? Eller vågar kanske inte hålla hoppet uppe för mycket?

Jag har förstått att bebisverkstad är en känslomässig bergochdalbana, deluxe-varianten!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!