• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Stålhandske

Ha så skoj Gemma, allt kommer säkerligen att gå superbra!

• Amelle

Trevlig resa! Och trevlig helg alla ni andra med. Jag är mycket nöjd med mig själv då jag precis lämnat in lite fakturor och annat tråkigt samt städat skrivbord, dator och tangentbord. Riktig fredagsstämning!

• Lapinette

Åhhh... har jobbat som en tok och missat att Gemma ska åka någonstans imorgon?!! Snacka om att jag är "insnöad" men vart skulle hon åka någonstans. Hjälp?!

• Amelle

Eh, beats me, Lapinette. Men jag tror att det var sol och bad som stod på programmet. Malaysia, har jag fått för mig?!

• Amelle

Sitter på jobbet med endast en kollega kvar och vi har korkat upp rödvinet. Ska snart gå och möta upp min bror plus tjej för en after work.

• Lapinette

Var det Malaysia nu?! Har maken kommit tillbaka från Europa? Han var väl i Portugal bara för någon dag sedan...eller är det jag som tar fel på veckor/dagar.

• Amelle

Jepp, Herr Gemma är i alla fall tillbaka. Tror faktiskt att det var Malaysia nu. Du har ju åtminstone hormonerna att skylla förvirringen på, Lapinette :)

• Lapinette

Min make säger att jag inte får ta mer sprutor för jag är hyper just nu. Springer omkring och hittar på konstiga sånger etc. och i natt sov jag dåligt vilket jag normalt aldrig gör förutom när jag är superstressad. Nåja, jag mår bra förutom att det ibland värker i magen...äggen växer nog så det knakar.

Vad ska du göra i helgen Amelle?

• Amelle

Det låter ju iofs positivt med ägg som sväller, även om biverkningarna låter jobbiga.

Ikväll blir det bio och drink med en väninna, skulle egntligen haft henne och en tredje väninna på middag, men hennes bebis är magsjuk så det blev inställt. Och utan mamma med bebis så är det lika bra att passa på och gå på bio :)

Funderar på att äntligen se "Två dagar i Paris", har du sett den?

Nu är det ju sol, funderar på om jag ska ta mig ut en sväng och träna.

Hur ser era helgplaner ut?

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!