• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Moppy

Hej Liten! Vad kul att lill*n börjat boxas därinne. Visst är det mysigt? Har du varit på ditt UL ännu?

• sweetstreet

Liten!

Tror inte alls du behöver vara orolig över heparinet!!!!
    Heparin är väl ändå till för att göra blodet lite "tunnare" och inte klogga????
    Borde inte vara någon som helst fara för Mindre. :) Samt at om de proffsen säger att det inte är någon fara så tror jag man kan lita på dem!

• sweetstreet

HEj Moppy!!!!
    Välkommen tillbaks till tråden efter semestern!! :) :) :)

Kul att se att du och den lill* mår bra!

• sweetstreet

Frejis,

Skickar en STOR VARM BAMSEKRAM till dig gumman!!!!!! :p :p :p

Men som Mugglan uttryckte det: "It ain't over 'til the red lady sings" så jag hoppas fortfarande att dina rosa spår inte betyder riktigt tantbesök.

• sweetstreet

Iiiiih Snartis!!!!!!!!

Det är sååååååå spännande med Kick'n nu!!!!! Jag trodde nästan att h*n hade tittat ut i helgen eftersom det lät som något var på g förra veckan.

Hoppas verklgien att det inte dröjer länge nu!

Kram! :p

• sweetstreet

FruLLan!!!!!

Heeeeej!!!! :)
    Näe vad jag blir arg! :[ Skit att din chef inte fixat någon tidigare tycker jag! Men tyvärr är det väl mer vanligt än ovanligt detta. Var det inte BS som sa att de på hennes jobb just satt in en vikarie för henne. Och det var väl drygt 2 månader sedan hon fick Iris?? :o :o :o

Tycker dock att du ska försöka ta det lite lugnare med städningen!!!!! Hallå! Läste du inte mitt mail förut angående städningen!! VA!?! ;)

Fast jag håller med Lappis. Kanske Borren fick sig en omtumlande omgång under din skurning som gör att han sitter lite "lösare"?? Och då kanse vändingsförsöket lyckas lättare???? :)

När är det du ska göra det?

Förresten har du kontakt med Koko??
    Är orolig för henne. Har inte hört av henne samt hon har inte varit inne i tråden på jättelänge. Vill bara kolla med dig ifall allt är`ok? Tror du jag ska maila henne eller låta bli? Jag skickade ett mail förra veckan men hon har itne svarat.
    *orolig som sjutton* :(

• sweetstreet

fru UH!
    Välkommen ut i strålkastarljuset!!!! Ännu en smygläsare som kommit ut ut garderoben! Härligt! :)

Kanske är din ÄL bara någon/några dagar senare än vanligt. Oroa dig inte utan ha 6 och fortsätt kissa på stickor...

Tror det var någon här som hade en kompis som hade ÄL fast hon fick aldrig utslag på de där stickorna?? Men hon blev gravid trots allt.

• sweetstreet

en Shit!!! vart tog alla vägen??????? :o

Haaaaaallåååååå!!!

Jaha, som vanligt.
    När jag har lite tid att skriva så är ala borta.
    :?

Kan meddela att tanten ännu ej dykt upp men jag tänker verkligen inte ropa hej förrän i slutet av denna veckan.
    Med tanke på tidigare erfarenheter med sena tantbesök...

• Moppy

Heeej Sweetan!! Kul att se att du är aktiv som vanligt här i tråden! :) :) Förstod från tidigare inlägg att du varit lite deppig med alla hormoner och liknande. Gumman, kämpa på nu, nu är ju det mesta bakom dig med operationer och allt. Detta kommer bli en plussitiv höst - I know it!!! KRAM!

• fru UH

Tack sweeatstreet, jag ska kämpa på med sex o kissa på stickor, har snart kissat upp ett helt paket

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!