• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Tinga: Jo, självklart är det ju så. Jag hoppas bara att vi verkligen får en utredning. Vi har ju försökt mer än ett år men inte prickat ÄL mer än kanske 3-4 gånger (fast det behöver vi kanske inte berätta ). Jag är lite rädd att de inte har samma resurser här uppe eller att väntetiden är jättelång. Kan de t.ex. göra insemination? Frågorna är många så jag längtar verkligen dit för att få svar!

• nu är jag fruL

lappis
    Näe du städning får inte borren att vända sig. jag har ett fint litet huvud under revbenen. Känns ganska skojigt...

och tinga...
    han får INTE komma tidigare!!!
    vad än han gör!

• Victory

Nä, nu måste jag kanske jobba lite... Har inte fått nått gjort än idag *skäms*

• fru UH

Victory, tror också att jag blir mer o mer outhärdlig innan mens, känns som PMS:en blir starkare o starkare för varje mens. ibland undrar jag hur länge ens äktenskap kommer att palla den här väntan...

• MSW

Jaha.. bara 15minuter kvar att fördiva innan jag får gå hem, borde städa, men blir nog att virka lite.. Håller på och virkar en pläd (eller sängöverkast, beroende på hur länge jag orkar.. ;) ) med olika "lappar"... :)

• MSW

Fru UH: Kan tänka mig att tär.. Men det klarar ni ska ni se! Och rätt vad det är så är ni säkert gravida också!

• MSW

FruL: Om Borren är lika envis med att komma ut som med att ligga fel lär du väl få vänta länge på honom.. :P

• junilejon

Jag tappar extra mycket hår, jag glömer vad jag lägger saker, mina bröst är hårda och spända, vårtgården ser större ut och jag mår illa samtidigt som jag är hungrig. Tycker ni detta är tecken på att jag är gravid? Har testat mig,men visade negativt (testade mig tidigt) Har beräknad BIM på fredag, ska jag vänta tills dess att testa mig igen? Eller kan det visa redan nu?

• Liten med Mindre

junilejon - max 3 dagar innan. vänta o se, såååå lätt att säga. ;)

• Lapinette

junilejon - låter helt klart som sympton men du bör nog vänta med att testa tills du närmare dig BIM.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!