• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Okej jag ska försöka att låta bli testen tills på fredag...lättare sagt än gjort så jag få be min man göma testen så länge!
    Om jag kan vänta längre så kan jag ju testa mig på söndag då vi firar ett år! Hade varit en fin present om det är posetivt....

• BrudSommar2006

Muggles, ha, ingen musik här, jag tror att om någon hade föreslagit att vi skulle lyssna på musik hade jag klippt till dem! Jag hade rejält ont när vi åkte hemifrån och inte blev det direkt bättre innan det var klart och någon jäkla musik hade jag inte stått ut med!!! Men jag tror att om man får epidural och då får tid att vila ut så kanske det är bra. Känns inte som något för mig bara.

Fru UH, om ni har försökt i ett år kan det inte vara bra att starta utredning? Så ni vet att du fungerar som du ska och att simmarna fungerar?

Snartis, vilken otur att inget hänt än!

• MSW

Om du knappt kan hålla dig till fredag, tycker jag att det är bättre att du tar testet då... Tillräckligt nära söndag för att kalla det present ändå.. :)

• MSW

var så klart riktiat till junilejon alltså..

• junilejon

MSW

Ja det blir nog på fredag...längre än så kan jag nog inte hålla mig! Kryper snart ut mitt eget skinn av längtan.. Vet ju samtidigt att det kan vara negativt,men jag försöker se allt posetivt ändå! Är det negativt så är väl tiden inte inne för oss än..

• nenne78

hej tjejer! Jag är mittemellan ÄL och BIM - finns det något trööökigare? Varför går tiden så jäkla långsamt när man inte vill?

Å inga trådbebisar som ploppat ut ännu - komigeeeenuråååååååå!!!!!!! Vi längtar efter er!!!

Men några plus på gång kanske? Jag tror på junilejon!!!!

Jag känner nada, njet... Men det är ju 1 vecka kvar så man vet ju aldrig...

• fru UH

Vi har precis blivit klara med en utredning, vi sökte redan efter att försökt i typ nio-tio månader eftersom min man har opererats för pungbråck så var vi nästan övertygade om att det inte stod rätt till, men utredningen visade att vi är helt friska! Roligt, men på sätt o vis blir man ju bara mer frustrerad. Spolade mina äggledare men efter två försök har jag ännu inte blivit gravid (vilket man har hört så många andra bli) Nu på tredje försöket efter spolningen så har jag inte fått ngt utslag på stickan ännu....

• Oms

snartis - nu har du inte långt kvar alls ju! vad spännande! jag tar genast till mig dina råd *hade för mig att du hade foglossning du med eller symfus fundus besvär somd et egentligen heter;)*

var köper man detta bälte?? hos BM, sjukgymnaster eller i ngn butik?

• Lapinette

Ahhh...ska vi börja tippa! Vilka får BIM denna vecka. Höga odds lägger jag på Sweet och junilejong .

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!