Hejsan tjejer!
¨Hur mår NI?????
Jag mår bra o nu i dagarna är det exakt 1 år sedan jag blev gravid ( och sen testade jag ju + efter vår söndagsbrunsch som vi hade på Nybrogatan den 11/11). Tiden har gått så fort!
Jag har varit hos min mamma i Blekinge och kom tillbaka förra veckan på torsdagen. Sedan dess har ictor trillat ner från skötbordet, rakt ner i sjöstenen i badrummet (fy fasen vad otäck men det gick nra, barnen är ju tack o lov mjuka) sen har det varit babysim och en massa annat för mig som möhippa!
Jag drack 4 glas vin i lördags och var bakis i söndags, ha ha ha, det var helt underbart!
Maken hade hand om lille Victor och det gick hur bra som helst!
TÄNK BAKIS! Det var ju så länge sedan man drack vin och dansade med sina tjejkompisar, vi var alla helt lyriska. Sen rökte jag 2 cigg med, det var busigt! ha ha
I går fick Victor banan för första gången!
Det videofilmades!
Han gillade det!
Har försökt läsa i kapp mellan allt som händer hemma med ett yrväder (som inte sover varken på dagar eller nätter, tillväxt period kanske?)...
Kul att det tittar in lite nya personer. Denna tråden kommer leva länge länge, jag vill ju snart ha nr 2, så då börjar jakten på det försvunna ägget igen. ha ha ha
Lappis, hur går det? Sitter ägget fast än?
Grattis till huset Nenne! Vad roligt!
Hur är det med dig Mugglan och hur mår Moa, går allt bra?
Piggelin är du nästa person ut nu eller är det Moppy?
Snabb uppdatering någon?
Sweet, hur har du det där borta, hur går det för dig???
Mindre, vad nice det låter med mamma yoga, det skulle jag velat gå på med, men det blev ju som bekant vattengympan. Vilken vagn blev det, har du boat ngt?
Har ni inte snackat om någon ny brunsch?? Jag skulle gärna ses och visa upp min lille son.
Ska försöka titta in snart igen.
Massa kramar till er alla !