• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Du vet, Lappis, jag har bara bra idéer!

• Mrs  B

Då ska man snart ge sig på soppa igen......

Denna gång blir det en kycklingsoppa med grönsaker och buljong inga andra kryddor tyvärr idag.

Sonen ville också ha men med korv istället så så får det bli. Får väl se hur det smakar också sen. Kan ju bli spännande!

• Nattson

Hoppas att det funkar bra med soppa Mrs B, jag var rejält magsjuk för 2v sen och det var soppa som gällde då också.

• Lapinette

Nattson - visst var det du som skrev till mig på FL? Som sa att du läst vår tråd här på BT ett tag?

• muggles

Lappis - klart du ska göra en ny "signatur"!! Vi måste ju markera att tråden går vidare, nu med ny initiativtagare. Det är ju eg naturligt att den gamla initiativtagaren ger "facklan" vidare till en ny när hon nu själv har lyckats få bebbe. Det är tur att tråden fylls på med nya hela tiden så du har ngn att ge vidare till sedan Lappis!

Jag skulle ha hälsat på min kompis som fick barn för 2 veckor sedan idag, tänkte hjälpa henne lite. Typ avlasta så hon fick duscha etc. Men hon avbokade idag för hon hade sovit så lite i natt så hon kände sig inte i form för besök. Synd! Men hennes lilla tjej hade skrikit hela dagen igår (första dagen som pappa var tillbaka på jobbet efter att ha sovit bra på dagen de två första veckorna). "Bin there, got the t-shirt" typ...

Nennelainen: grattis till huset, vad kul! Verkar fräscht med ganska nyrenoverade(?) badrum också.

Vi lyckades förresten hitta min borttappade sexlust härom dagen, gött! Den fanns där någonstans. Tricket är väl som alltid "varva ner, stressa av". Jag tappar alltid min sexlust när jag är stressad (tex av jobbet), ngn mer som känner igen sig?

• muggles

Apropå delfiner och andra djur, läste detta i senaste numret av Café (Sveriges bästa magasin tycker jag alltid med intressanta reportage): www.cafe.se/

• Lapinette

muggles - är rädd att jag kommer vara den som hädanefter öppna denna tråd...den barnlösa kaninen .

• Piggelin1

Muggles,
    den länken gick inte att gå in på via jobbet - "Forbidden" Klassas Café som porrig hemsida eller?!
    Vad kul at du hittat den försvunna s*xlusten!!
    Håller absolut med om att lusten väldigt lätt försvinner när jag är stressad...

Lappis - no way, nu är det ivf-dax & snart smäller det till även för din del!! Så det så!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!