• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Tror att hon tar en välbehövlig paus för tillfället, men tror nog att hon kommer tillbaka igen så småningom! Fick iaf intrycket av det - saknar henne massor jag med & blev jätteglad när jag såg att hon var online på Skype igår kväll
    Man får trösta sig med att läsa hennes blogg under tiden!

• Tinga

Piggelin - tack för hälsningen ifrån Sweet! Skönt att höra att allt är OK med henne. Jag håller med dig och Lappis - saknar verkligen henne här i tråden!

• Telemarkgrrl

Lappis, du har rätt i att din läkare ligger bra till eftersom jag jobbar i närheten. Jag har pratat med hans sekreterare nu (riktigt ordentligt trevlig kvinna!) och han tar emot nya ivf-patienter. Jag går i dina fotspår hela tiden.

• nennesjuttioåtta

www.hemnet.se/a.asp&q=1&s=4

inte det drömboendet man tänkt sig, men det finns ju inte ens på kartan att man hade haft råd med det. Det här blir tokbra som första hus!

Katt, katt, katt, tjohooo! Bondkatt är ju ett säkert kort, men det finns en uppfödare av Somali här i Gävle så jag tänkte i alla fall höra med henne. Maken vill ha en Russian Blue

• Telemarkgrrl

Vilket fynd, Nenne!! Ser jättetrevligt och mysigt ut och priset var det inte heller något fel på! Grattis igen!

• nennesjuttioåtta

funkar länken?

Tack, tack i alla fall! Vi kommer ju att sälja efter nyår också så då missar vi ju det där med reavinstskatten också. Men, men... taskig tajming som alltid. HAHA!

OOOH Lappis, vad spännande, håller tummarna nu att allt spray har använts väl trots dina nysningar.

• nennesjuttioåtta

ja, vi ska väl försöka mysa till i trädgården, och måla/tapetsera lite här och var. Det är väldigt välskött inomhus i alla fall. Och fjärrvärme!! Miljövänligt som det förslår, särskilt eftersom Gävle Energi har källmärkt el och bara använder sig av vind- och vattenkraft.

• viktualia

schysst hus Nenne! drömboendet får man nog köpa nån annan gång.... men det där såg ju verkligen fräscht och bra ut! Lagom mycket man kan renovera om andan faller på!

• nennesjuttioåtta

nu fattas bara en bäbis!

Fast de tär inte tillträde förrän i april så det hinner vi nog fixa till så att jag slipper bära något, pwahahahah!

• Tinga

Nenne - trevligt hus! Verkar vara lagom stor tomt också, om du frågar mig.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!