• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Nattson

Lapinette, japp det var jag! Jag har haft så många funderingar och tankar kring detta och er tråd har ventilerat det mesta. Skönt att kunna prata med andra tjejer som har lite erfarenhet. Ni är ganska "tigtha" i tråden men jag tänkte att jag skulle göra ett försök att hänga på! Blev avskräck av att gå in på FL.

• Mrs  B

Muggles

Japp, stress dödar sexlusten här också liksom sjukdomar och mina graviditeter (till och från).

Längtar bara tills allt är över, så man kan få tillbaka sin sexlust och att man kan äta allt utan att få halsbränna.....

• Piggelin1

Klart att du ska hänga här Nattson - tror nog att alla vi som kommit in under resans gång haft lite funderingar a´la "oj, vad de är tighta, undras om jag kan/får vara med där..."
    Kör hårt

• Liten med Mindre

MrsB - amerikanernas klassiska mat vid alla sjukdomar är väl Chicken noodle soup. Så koka grönsakerna mosiga och lägg i några snabbmakaroner (de är väl mest lättsmälta).

Själv satsade jag på fattiga riddare med sylt efter min kräksjuka - vidareutveckling av rostbrödet, typ.

• Nattson

Nej du Lappis, nu håller vi alla tummar som går och skickar massor med bra energi till dig så att lillägget vill stanna kvar!

• Nattson

Första meddelandet gick iväg lite för fort, det skulle stå:
    Nej du Lappis, nu håller vi alla tummar som går och skickar massor med bra energi till dig så att lillägget vill stanna kvar, när det är dags för ägginförande!

• Tinga

Lappis - äsch, det är väl klart att det bara är för ett tag som du startar tråden! Rätt som det är sitter du där med din lilla kaninunge i famnen.

Nattson - ju fler inlägg, desto fortare kommer du in i tugget!

• Liten med Mindre

Dags att dra iväg på yoga. Enda yogan där deltagarna blir klumpigare för varje gång.

• Nattson

Nu har jag känningar av äl men stickan gav inget utslag idag heller, sista stickan imorgon sen får det vara för den här månaden. Vi får köra på med varannan dag helt enkelt. Pratade nyss med en kompis om stickorna och hon fick aldrig utslag trots att hon uppenbarligen hade äl en av månaderna hon testade för de har en tjej på ett år nu...

• Tinga

Nattson - vilken sorts ÄL-test använder du? Det har varit en del diskussioner här om det, men slutsatsen är att CB:s digitala är bäst. Själv ska jag börja testa med dem imorgon.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!