• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nennesjuttioåtta

fast det är väl för att man vet hur det känns att bara älskas villkorslöst av en katt och inte av en bebbe...

• Tinga

Telis - vad "redig" du är som tar tag i ivf-grejen direkt! Tycker att du gör helt rätt i det - har ni nu bestämt er är det lika bra att köra på direkt, innan man börjar fundera för mycket. Lycka till!

• nennesjuttioåtta

Tinga
    jag misstänkte att du inte var helt oskyldig utan hade koll på det mesta, haha, men som sagt... man borde göra såna saker oftare så det är bra att bli påmind ibland!

• Tinga

Har ni förresten märkt att vi med stormsteg är på väg mot 9 000 inlägg i den här tråden?

Lappis - du får snart börja uppladdningen inför den nya tråden! Kanske blir en ny "signaturmelodi" när det blir du som startar?

• Tinga

Nenne - japp, en spark i baken ibland kan behövas!

• nennesjuttioåtta

ja, fast det är väl det enda jag vill ha i baken, moahahahahahaha!

• Lapinette

Tinga - vet inte om jag vågar vara så kreativ när Frullan har kört på i samma stil hela tiden. Vill liksom inte förändra vår tråd på något sätt . Jag tänkte öppna en ny imorgon kväll om det är ok för er. Det är ju torsdag tråden går ut.

• Lapinette

Telis - om du skulle gå dit för en vanlig undersökning skulle du få en tid om 2 månader! Men när det gäller IVF tar han tider som han normalt inte brukar boka upp. Tycker det är jätteskoj att ni också går vidare! Skönt att ha en IVF-polare på tråden.

Förresten, undrar hur det gått för Clownis. Om allt är ok efter plusset?!

• Tinga

Nenne - japp, håller med (igen)!

Lappis - du får köra på känsla, helt enkelt! Imorgon kväll låter som en bra tidpunkt att starta en ny tråd - ny månad, ny tråd, nya försök.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!