Hej hej,
några rader innan jag stänger ner datorn för dagen & åker hem!
Telis, såg precis ditt meddelande i min Inbox - har precis mailat dig, Muggles & Vänner om lördag! Undras hur det är med Pirr förresten - hade varit skoj om du också hade möjlighet att joina! Längesen vi såg dig härinne, hoppas allt är väl!
Telis & Lappis
Kul att ni som tillhör det äldre gardet båda varit rejält bakis i helgen. Hmmm, vad är det nu man säger "Att man aldrig kan lära sig...?!"
Skänt att man inte är ensam, även om det för all del var längesen nu
Angående Falun så har jag kompisar här i Gbg som gjorde ivf där för några år sen - gick på första försöket & de hade också hört väldigt mkt gott om just Falun.
Muggles, kul att babybjörnen kommer till nytta!! Läste du förresten artikeln i GP igår som handlade just om bärselar & bärsjalar?
Angående Dygnet-runt-öppet apotek - är det inte så på apoteket i Nordstan? Kan minnas fel, men hade precis för mig att Nordstan är det apotek i stan som har öppet jämnt.
Liten, vi har kört en hel del middagar med start kl 17 de senaste åren - just när familjer med barn varit inbjudna. Tycker faktist att det är rätt smart - barnen är glada & pigga, man hinner tjöta några timmar innan barnen blir griniga & måste hem & stoppas i säng... Dessutom så lägger sig lugnet igen när gästerna åkt hem, man kan dricka lite mer vin, röja lite & ta det lugnt innan man hoppar i säng. Vuxenpoäng i massor gissar jag, men som sagt, känns rätt praktiskt
...och nu lär det väl bli ännu mer av den varan!
Kul hur som helst att middagen blev lyckad, Liten!
Nattson - välkommen in i värmen. Alla (nästan iaf) har vi varit där du är, dvs smygläsare som ger sig till känna så småningom! Vilken landsända kommer du ifrån?