hej igen....
Start sep: Det gick inte så bra tror jag inte, har inte ett ända symptom... har dock inte testat med CB
Vågar inte, utan ibland slår det mig, tänk om .... men jag tror inte det är så till 99.8 %
Hur som, det kommer ett syskon där det är dax, tiden får utvisa, men jag tycker det är så kul så jag skulle kunna tänka mig ett bums.
BS: NOPP!!!! Han sover inte alls, men det gör inget, jag är bara sååååå trött. Han vaknar varannan timme hela tiden, fast i natt sov han från 12 till 03, så det var nice.
Men det kanske blir lite bättre när han får gröt, ska testa det nästa vecka tror jag. Nu är det banan ett par dagar, sen till helgen ska han få vita rotfrukter, som palsternacka o potatis, enligt BVC rekommendationer. Många i mammagruppen kör avokado, men jag vet inte om det är lite tidigt att testa det....?
Victor åkte med buller o bong ner i stengolvet, har skötbordet på badkaret, hade hakat loss det för jag skulle duscha så jag satte det som vanligt på golvet, men jag hade honom på det medan jag hämtade upp hans leksaker i köket (jätte dumt jag vet), så med andra ord lämnade jag honom typ 30 sekunder och trodde absolut inte han skulle kunna komma därifrån eftersom han inte kan rulla ur det. MEN denna gången låg han naken och sprattlade med benen, så han hade sprattlat så mycket så han kom ner med rumpan och helt enkelt tippade framåt, så det blev magplask i govlet. Helt galet vad rörliga de kan bli bara över ett par dagar.
Nu har jag lärt mig en läxa! Fast på BVC sa de att man kommer vara med om att de åker med näsan före flera gånger (kanske för att lugna mig)... ja ja
Tar gärna en fika framöver, jag har blivit en lattemamma, är ute hela dagarna och NJUTER av hösten och tar en kaffe för att värma näsan
Livet är sååå underbart skönt och roligt som mamma!
Nu ska jag se till att bada min son, sen ska ha få ersättning, inbillar mig att han ska sova bättre med det som sista mål (+lite amning)... bananen har han ju givetvis redan spytt upp, han krs ca 10 ggr per dag! Det tvättas jämt!
Min man sköter det tack o lov.
Nu ärVictor 4 månader o 1 vecka och väger 6.7 kg, 61,5 cm, dvs han är i kapp!