• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Vännerfan

... och jag heter nåt med Choklad, men det spelar ingen roll för jag är aldrig där inne.

BS,
    Jag trodde man började med kött när de var 6 mån. Jag följer det som står på growing peoples hemsidan, vilket min bvc rekommenderade. Och följer man det som står där kan till och med jag fixa maten utan problem (än så länge...). Det står exakt hur man gör : "Skölj jordgubbarna innan du snoppar dem.... Koka potatisen efter noggrann sköljning med skalet på" etc. Jättebra! Sen är det super att ha en bra mixerstav!! Än så länge har jag inte köpt en enda burk. Fast när jag höll på med majsen som bäst hade det varit att föredra, men det kom jag inte på förrän efteråt (använde vitlökspressen, tog låååång tid!).

• Telemarkgrrl

Eller vänta nu, "Vanilla Toffee Crunch" heter den nog.

Fast Häagen-Daz slår B&J vilken dag som helst.

• Lapinette

Känner att jag inte alls hänger med i er glassdiskussion. Köper helst Lejonet & Björnen. Annars äter jag helst glass i Italien.

Ska nu rusa iväg till läkaren. Tar min dator med mig. Efter en "kick" av energi när jag fick lunch i mig är jag nu åter i det stoooora svarta hålet. Attans vad tungt det känns just nu.

• start september

Mitt nya beroende är Innocents fruktsmoothies...

De har just kommit till Sverige och finns nu på 7 eleven och pressbyrån. Jordgubb/banan är super!

Jag blev såld på dem i England tidigare och lyckan var stor när jag såg dem första gången för någon månad sen!

• Vännerfan

Hoppas det går bra hos läkaren, Lappis!!

Jag hängde inte heller med förut, det var därför jag slängde ut frågan. För när jag gick för att köpa glass och tittade på Ben&Jerry, inspirerad av tråden, fanns så många att välja på att jag inte kunde bestämma mig. Vi köper också mycket Lejonet&Björnen och när det gäller att äta glass i Italien håller jag fullständigt med!

• start september

Ett lyckat gynbesök och en STOR godispåse gör mig mindre jobbfokuserad än nånsin.

Och såklart byxorna ännu trängre...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!