Moppy,
kul med lite news från dig! Förmodar att vi är i samma läge, dvs att avsluta/lämna över diverse grejor på jobbet & börjar samtidigt bli ganska trött --> inte så mkt tid att skriva här.
Har en vecka kvar på jobbet nu, på fredag är det min sista arbetsdag! Fram tills i typ tisdags har det varit massor att göra på jobbet & jag har inte riktigt hunnit fundera så mkt på mammaledigheten - men just i tisdags avslutade vi en filminspelning som jag jobbat väldigt mkt med, & det blev lite antiklimax när vi var klara. Plus att jag insåg hur trött jag var... Känns iaf väldigt skoj att jag fått en hel del credit för jobbet som gjorts - lite känslan av att "gå hem med flaggan i topp"! Yessss, typ!
Förra måndagen började min vikarie så nu är det fullt upp med överlämning & att ta med henne på diverse möten för att introducera henne. I torsdags em & fredags kände jag av en hel del molvärk i ryggslut & ljumskar plus att magen inte riktigt var som den skulle, så jag blev rent ut sagt skitstressad a´ la "tänk om det är dags nu, men snälla, inte ännu, vänta två veckor till, snälla lilla bebisen" Vill lösa ut en hel del smågrejor min sista vecka på jobbet, så att min vikarie slipper rota i det & på ngt vis hinna avsluta någorlunda ordentligt & utan alltför mkt stress. Just nu har jag inte ett enda möte bokat min sista dag på fredag & jag ska verkligen försöka hålla den ren - inte minst för att få en lugn avslutning! Sen är det två veckor kvar till BF & jag hoppas på att få åtminstone en vecka hemma då jag bara tänkt göra roliga & lugna saker a´ la läsa ngn bra bok, fika/luncha lite på stan, kanske baka lite bullar, sova på eftermiddagarna om det behövs (har börjat vakna en hel del på nätterna). Inga måsten eller storstädningar