• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Liten rapport från mig: Inget utslag på ÄL-testerna ännu! Grrr rrrrr! Dag 21. Och vi som har 6at så duktigt.

Kram till Telis!

• Lapinette

Och jag har mina gröna safaribyxor!

• Telemarkgrrl

Hmm, kanske borde ha mejlat Liten där istället. Det där var vansinnigt mycket OT.

• Victory

Tinga: Ja, det blir inte att jag hänger här så ofta pga ett pressat schema både hemma och på jobbet. (och sen kan det bli lite jobbigt med alla bebisdiskussioner ibland).

• Victory

Tinga: Plyschdressen har bytt plats med den urtvättade fleecedressen.

• Telemarkgrrl

Jag byter också till mjuka och halvsunkiga kläder så fort jag kommer hem. Fast jag behåller BHn på av någon anledning.

• Tinga

Victory - det har nog varit lite fattigt med OT-diskussioner här på tråden på sistone, och 95% av tiden tycker jag att det är dem jag har mest utbyte av! Just vid BIM och ÄL kan det vara skönt att få stöd kring annat, men för övrigt tycker jag bara att det är ett så skönt gäng som hänger här, så det är kul att babbla om allt möjligt.

• Liten med Mindre

Telis - du är bäst!! Sparade mig en hel massa jobb, efter som flera återförsäljare o kunder samtidigt kommit på att de måste få orgnalfiler att översätta.

Nu återstår bara att rensa ut ovidkommande conditional text. Eller så låter jag dem få dessa på köpet till allmän förvirring. *flinar elakt* Tror hormonerna gjort mig till en bitch idag.

Ursäkta alla, att det blev så extremt OT

• Tinga

Victory - åh, så frustrerande med din krånglande ÄL! Har den inte varit besvärlig flera cykler på rad nu? Händer det något på utredningsfronten, förresten?

• Lapinette

Ohhhh...bh'n är den som åker av först!! Bort, bort...långt in i byrålådan. På med mys byxor och tröja och så ett par tjocka strumpor. Har jag linser på mig så blir det nästa steg...av med dem och på med glasögonen. Sen kan jag sjunka ned i soffan och bara vara. Härligt!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!