• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Telis - jag gör sällskap med Lappis när det gäller tumhållande! (Tack för att du förklarar dina gubbar för mig! )

• Tinga

Nenne - du måste hjälpa oss att spränga 9000-vallen i den här tråden, så se nu till att ösa ur dig inlägg, va! Lite roligt babbel så där i största allmänhet passar alltid bra på en fredagseftermiddag!

• Liten med Mindre

Halleluja - blev nyfiken på om Madame Monsier fanns på nätet - vad det blivt av dem. Den som söker ska finna.

www.beatrizdecandolle.ch/

Någon har lämnad kommunalpolitiken och damtidningsjournalismen tror jag...

• Liten med Mindre

Fortsätter granskningen av de schweiziska folkvalda - Madame hävdar att hon gärna lagar mat och gärna skulle återuppta pianospelandet...

Minns att det enda hon kunde laga var pizza och paj med tomat o mozzarella. Pasta med pesto (från burk), och värma mat som kokerskan gjort. Kakor bakas på färdigköpt deg (förlåt - jag fick baka med barnen...)

Spela piano - hmm, jag övade med äldsta och yngsta sonen. Har spelat piano sammanlagt ett år av mitt liv.

Så kul att skjuta folk i sank. Har svårt att tro att hon ändrat sig sååå mycket på 10 år. Knappast mer tid för barnen när man blir politiskt högvilt.

Förlåt alla om jag öser ur mig lite politikerförakt. Kan inte låta bli så här på fredag em

• Liten med Mindre

Hmm...skulle ju ha kommit på själv att politik dödar tråden. Ungefär allt annat är ju roligare än det...

• Lapinette

Hi, hi....!!! Nja politik är inte så skoj men däremot var det trevligt att läsa på franska.

• Telemarkgrrl

Okej, ni kan släppa tummarna nu. Det gick inte den här gången heller. Sad

• Tinga

Telis - håller du på att slinka ur vårt grepp igen nu?

• Tinga

Åh, Telis - förlåt, här sitter jag och fånar mig! Så ledsen jag blir för din skull! Vi som höll tummarna så att de blev blå, och så hjälpte det ändå inte! Skickar en varm kram!

• Lapinette

Men Telis var det dags redan idag!!! Vad trist att hon kom.... ska vi båda ta den varma depparmanteln och krypa in. Jag mest för att sova.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!