• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Telis - du kommer att lukta mums ikväll!

• Telemarkgrrl

Tinga skrev 2007-10-26 15:38:58 följande:

Telis - du kommer att lukta mums ikväll!
    Fniss, som tur är kommer inte maken hem förrän imorgon kväll! Det är så härligt att sunka ner sig ibland.
  • Liten med Mindre

Telis - vet du om det finns någon funktion i FM för att snabbt lista alla bilder som används i en bok? (Har länkat in dem från olika bibliotek och hatar att behöva sitta och bläddra igenom alla. )

Behöver det inte nu, men till nästa vecka - vi har besvärliga kunder...

Om du har någon fin lösning får du gärna mejla kolijox1000@hotmail.com

Funderar annars på att extrahera alla bilder ur en pdf och låta dem få dessa halvdassiga kopior. *hehehe - där får de för att de är jobbiga*

• Tinga

Telis - I know; bara glida runt i mysbyxor (helst med häng i rumpan ) och rufsigt hår! Hm; undrar vilken bild jag är på väg att bygga upp av mig själv här?

• Lapinette

Tinga - så glider jag omkring hemma jämnt!! Det första jag gör när jag kommer hem är att ta av mig kontorskläderna och glida in i mina safaribyxor och en tröja UTAN bh (hatar bh).

• Tinga

Lappis - haha, jag kör också ofta bh-löst hemma! Vilken massa intressanta informationer man fått om er andra helt plötsligt!

• Victory

*Glider in när något jag känner igen kommer på tal*

Jag har köpt en alldeles underbar lila plyschdress på H&M. Den åker snabbt på så snart jag klivit innanför dörren! Och jag håller med Lappis: INGEN bh! (uppskattas även av maken ).

• Tinga

Victory - åh, lila plyschdress! Det låter ju riktigt snofsigt i jämförelse med mina sunkiga gamla träningsbrallor!

• Telemarkgrrl

Oh, jag vet ett bra sätt, Liten!

I bokfilen är det bara att gå in på Add, sen List of References. Flytta över Imported Graphics från höger ruta till vänster och klicka på Add. Då får du en fil med sökvägarna till alla bilder. Det enda som kan vara lite jobbigt är att man inte får med hela sökvägarna men ofta brukar det ge sig ändå.

• Tinga

Victory - kul att se dig här, förresten!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!