• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Tinga skrev 2007-10-26 15:24:08 följande:

Telis - du är värd all vitlöksdipp i världen!
    Hahaha, oh kära nån, då skulle jag nog inte ens stå ut med mig själv efteråt. Vitlöksandedräkt är ändå inte så där jättefräscht.

Vad är svarta tigerhuvuden?!
  • Telemarkgrrl

Lappis, inte nog med att jag gått och väntat, jag fick en liten liten blödning på dag 26 som sen försvann igen och den väckte verkligen en del förhoppningar. Men så kom mensen idag på dag 32.

• Telemarkgrrl

Liten med Mindre skrev 2007-10-26 15:25:11 följande:

Telis - för att prata om något OT - jobbar du i Framemaker? Har för mig jag har frågat innan, men minnet är väldigt kort.
    Liten - ja, det gör jag. Mitt favvoprogram!
  • muggles

Telis: fy fasen - det värsta är när man får förhoppningar också! lät ju som en nidis... Jäkla skit!

Svarta tigerhuvuden är saltlakrits i form av ett tiger (el är det lejon?) huvud. Finns även i rött/grönt/gult men är då fruktsmaker. En gammal favorit som försvann från butikerna men som jag nu återfunnit! Hur OT är inte det här??? (Och OI - ointressant )

• Tinga

Telis - svarta tigerhuvuden är en sorts lakritsgodis, stora ungefär som en femkrona (platta). Fanns ofta i godisaffärerna fram tills för sådär 10 år sen. Riktigt mjuksega och goda! Jag älskar saltlakrits (mycket mer än vitlöksdipp )!

• muggles

Vänner: du som också håller på med dina foton - har du sett det här: www.myphotobook.se/index.php
    Jag ska testa (har fått rekommendation att det funkar bra) och göra ett album på Moa-bilder och ge bort till mormor och farmor i jul.

• muggles

Tinga: gotcha! Jag var unset snabbare ha ha...

• Tinga

Muggles - oh nej, svarta tigerhuvuden är jätteintressant om du frågar mig!

Telis - usch, det var verkligen värsta sortens entré din mens gjorde den här gången! Att skapa falska förhoppningar är verkligen ruttet av den där j*kla kärringen!

• Telemarkgrrl

Lakrits är aldrig ointressant, så det så! Men det är jättekonstigt, jag har alltid älskat saltlakrits men jag minns inga tigerhuvuden? Hmm, måste nog köpa med lite saltlakrits hem. Vin, lakrits och vitlöksdipp.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!