• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • _koko_

start - Tips: kolla blocket och tradera. Jag köpte min "Gravid" på Tradera superbilligt (tyvärr var inte frakten lika billig eftersom böcker är så tungt, så en säljare nära hemorten är rätt smart...).

page - Så roligt att läsa om dina ryck, hoppas det kommer något väldigt positivt ur dem (jobb och självförtroende)!

• Page

AM, det låter både mysigt och otroligt jobbigt på samma gång!

• Page

Koko, det hoppas jag också! Att det inte bara utvecklas till en mani!

• Liten med Mindre

Page - gamla klädseln finns säkert kvar någonstans. Men jag har lite andra idéer - och vill inte ha en massa rynkor bland annat. Tyget på utsidan kommer att hänga ner till golvet, och bandet hamnar nog ganska högt upp, någon decimeter eller två från kanten.

Prövade en gång stövlar som stod "vid" på, det gick inte så bra. Så jag låter mest bli.

• Lapinette

Men jösses tjejer vad ni skriver. Hänger inte alls med!

• Lapinette

Åhhh något jag känner igen - stövlar! Har också fått tips om denna sida och det är verkligen något för mig med mina kraftiga träningsvader.

• _koko_

Jag är precis tvärtom, har svårt att hitta stövlar för att de alltid är för breda i vaderna... Hahaha, man är aldrig nöjd!!

Apropå stövlar måste jag ju packa upp mina nya bruna som jag köpte i våras... Hade nästan glömt dem! :-O hur kan man glömma bort ett par stövlar???

• fru AM

Tips för boksugna: www.bokborsen.se (nya och begagnade böcker över hela Sverige)

Stövlar ... älskar stövlar. Fast jag har lite för pinniga vader så det är lätt hänt att jag ser ut som Mästerkatten själv Men man kan alltså sy in dem ...! (Stövlarna alltså)

• Liten med Mindre

Det skulle ju vara suveränt att våga handla stövlar över nätet - men med mina kinkiga fötter och hälar vetesjutton om det går. Är det inte trångt vid tårna, så är det höjden över hålfoten, eller för hårda runt hälen.

Visserligen kan man ju returnera. Ovan nät- och postordershoppare tycker det verkar läskigt att handla så... *skraj*

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!