• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Koko, jag gillar också den ärmen! Och så sliter jag och drar i alla normallånga ärmar efter tvätt. Har också långa armar till min kropp.

• start september

Tack för alla tips! Jag ska undersöka byxfrågan snarast tror jag.

Kan det verkligen vara rimligt att börja med mammabyxor i vecka 10 (vilket är vad det blir imorgon)?

Jag är klotrund av svullna tarmar och har ett par jobb-brallor som sitter skönt. Jeansen funkar med gummisnodd.

Förklaringen är nog att jag gått upp hela 3 kg redan! För att inte må illa har jag mest ätit hela tiden och annars jobbat och sovit. Det innebär att magen svällt av det också. Trist.

Någon bok ska jag beställa snarast också. Mammapraktikan var slut hos bokus och på Åhlens, så det får bli någon annan.

• start september

Page,

ett sätta att hantera det oron är att tvinga sig själv att ordna praktiska saker, typ byxor och böcker...

• Page

Jobbnojan fortsätter men jag har i dag skrivit till en tidning och erbjudit mina tjänster. Läskigt värre! Jag tänker på alla dessa stackare som söker till Idol och sjunger så hemskt att öronen ramlar av. När de sedan gråtende och arga rusar ur rummet snyftar de: Men min mammaaaaa tycker att jag sjunger bra!

Så om jag får ett spydigt svar från tidningen kommer jag göra likadant: (alltså vara dålig förlorare)Men min ma *hulk* mma och nätkompisar säger att jag skriver braaaaahaha! Ta er arslet, jag tänker inte ge upp!

• Piggelin1

Start Sept - kollade precis på AdLibris för dig, den var slut där med - verkar vara en poppis bok Hade du bott i Götet kunde du fått låna min

AM, jag läste också inlägget "Dörren på glänt" - verkligen bra!

• BrudSommar2006

Suck, hur ska man göra med bilstol egentligen, vi måste ha en större nu när Iris vuxit ur babyskyddet men nästa modell måste man kunna sitta bättre än vad hon kan än för. De räknar 9 månader, 9 kg, 18 månader, 11 kg i sin tabell, vad ska då vi göra med Iris, 4 månader, 9,5 kg, dubbelsuck.

• start september

Tack Piggelin,

lite långt bara! Men jag kanske blir ambitiös och kollar på antikvariat.

Eftersom vi inte berättat för IRL-vännerna än får man ju inga låneerbjudanden av dom!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!