• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Page

Snartis, problemet är avsaknad av jobb, utbildning, mod och ambition! Bara...

• Snartis

Aha BARA det?? Jag har inte heller någon regelrätt utbildning men har inte problem att få bra jobb för det. Har fått kurser/utbildningar på mina jobb som är bra och andra arbetsgivare tycker är bra istället för regelrätta långa utbildningar.

• Lapinette

Page - du är en bit på väg! Söker man inget kan man ju inte heller få något. Ja, om vi bortser det där med att stå i porrbikini vid en pool så klart! Tycker fortfarande du ska försöka söka lite skrivjobb.

• Page

Snartis, det låter så enkelt! Och det är det säkert också om man bara ger sig tusan på att få till det!

Lappis, det får bli i sommar om jag fortfarande är lika arbetslös! "Författandet" får vänta tills jag har drabbats av hybris!

Förresten, nyser du fortfarande av sprejen?

• viktualia

Page - som Snartis skriver så är det säkert superenkelt... men samtidigt är det ju SKITSVÅRT för oss fegisar.. så HEJA PAGE som lyckats söka några jobb!!! Duktig bruttis!!! *tjohooo*

Hybris - hm... det tar för lång tid innan man drabbas av sånt... i alla fall jag...

• BrudSommar2006

Snartis, vi var så nöjda för Iris sov vidare förut och reagerade inte alls på vare sig om hunden skällde eller om telefonen ringde. Nu har hon börjat vakna för minsta lilla och så får man börja om igen. Eller ja, man kan ju föra ett samtal förstås eller ha tvn på så minsta lilla är det väl inte men telefonen definitivt eller om hunden skäller. Eller om någon av grannarna börjar borra i betong, morr, vad jag ser fram emot att få flytta till hus, det verkar alltid vara någon som renoverar här.

• Lapinette

Page - det är bättre nu. Det kan komma någon nysning några minuter efteråt men inte alls som de attacker jag fick i början.

• MSW

Page: Känner igen mig.. Verkar heller inte ha utbildning som krävs för att göra något.. Tur man har en svärmor som fixar in en då.. Sitter just nu och funderar på om jag inte ska ta och läsa till lärare för yngre grundskolan/fritidspedagog ändå..

Största anledningen till det är att trots att barnen är skrikiga och jobbiga så har jag ännu inte utvecklat ångest för att gå dit.. Medan när "min ica-chef" ringde och frågade om jag kunde jobba på lördag, redan har ångest för.. Men har man inget "Ordentligt" jobb får man juh ta det som erbjuds... Även om jag inser att det inte verkar leda till något fast (eftersom de ringer om typ en tid var tredje månad eller nått)...

• Fru UH2

hej, tror det var Sweatstreet som skickade en kram för massa sidor sen. Tack! Jag känner mig lite mer uppåt nu för jag håller på att kolla efter lite jobb o så ringde ett rekryteringsbolag för en stund sen, skönt att få lite annat o tänka på. Bra för mig.

• Page

Vickan, jag är nöjd att jag har gjort något i alla fall! Lite stolt över mig själv i dag.

Lappis, näsan har väl vant sig.Skönt och du slipper oroa dig över att nysa ut all sprej.

MSW, kontakter verkar viktigt, skönt att svärmor kan hjäpla till! Har du tid/råd till att plugga så gör det. Superskoj! Jag är också sjukligt trött på alla dessa timvik. Jag vill gärna veta vad jag ska göra i morgon...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!