• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Sweet - ni får göra det ljudlöst! Går din mamma aldrig ut, skicka iväg henne för att handla någon ingrediens eller något.

• Lapinette

Page - inget jobb där du får utlopp av din skrivartalang? På någon tidning kanske?

• sweetstreet

Ingen fara att du inte läst ikapp förresten! Haha! det var ju inte direkt något nytt att tanten kommit på besök till mig!!!!! Haha! *bitter-ironiskt skratt*

Jag tror dock att du mår sämre än jag idag, så häv ur dig allt här!!!! Det tål vi!

• viktualia

Utan att avslöja några detaljer så kan jag avslöja att åtminstone maken och jag klarar av att ha njutningsfullt sex utan att det/vi låter.... se det som en utmaning... *fnissar*

.... och skuttar iväg mot bussen hem...

• sweetstreet

Lappis, njae när vi är på besök så vill hon oftast spendera den mesta tiden tillsammans med oss. SAMT att vi säkert kommer åka runt och träffa en mängd kompisar under dessa dagar också... För det blir ju så när man är på besök... Så jag vet inte ens om var vi kommer flänga runt de här dagarna. Och resten av tiden så kommer säkert mamsen att vilja ungås såklart.

Äsch! Vad fasen jag orkar inte tänka på det nu. Annars får man väl ta december som en sådan där "icke-omgång"?? Eller så är man så desperat att man fixar det på ngt annat sätt ändå. Ljudlöst 6 kl 4 på morgonen eller så. Då lär mamma sova...!

• Page

Ser min chans att tjäna pengar: Sweet, du kan hyra min lägenhet/timme i december! Om du står ut med att en katt kan glutta då och då. Kan tänka mig en prissänkning!

Städjhälp, matlagningshjälp, ta hand om äldre barn, läxhjälp. Inte svart.

• Lapinette

Sweet - nog har min svärmor ett hus men vi ser alltid till att kunna jufsa runt om vi är där vid ÄL (vilket har hänt). Kom igen nu...annars får ni hyra Pages lägenhet med katt och allt!

• sweetstreet

Hm, om du vill kan jag höra mig för hos vänner. Jag vet att t ex en av mina bästa kompisar från mitt förra jobb hade hjälp av en tjej att hämta från dagis/fritids ibland typ en eller två gånger per vecka. Kanske är de intresserade? Fast de kanske har kvar samma tjej fortfarande. Det vet jag inte....
    Men om du vill kan jag höra efter.

Fast detta är i Stockholm vilket kasnke är svårt för dig som inte bor där???

• sweetstreet

Haha! Ja kasnke får vi hyra Pages lägenhet?!

Vi får se hur det blir. Men lite kallt är det nog i december för att göra som Puman (det var väl hon?) som gick ut i skogen och fixade sig sitt plus!?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!