Hej!
Jag hann inte in i tråden igår mer än för att läsa lite igår, först stressig jobbdag och sen en middag ute i skärgården i det fina väder som blev längre ut från stan!
Sweet frågade om symptom. Det är svårt det där.
Jag har känt lite svag värk i äggisar, brösten växte ju så fort jag började med progesteronet, lite svagt illamående några morgonar och en lite extra finnar och plitor i ansiktet. Supervarm har jag varit också men det beror nog mer på vädret.
Jag har medvetet låtit bli att känna efter, förra månaden hade jag precis börjat semestern och kunde noja på heltid samt att det var första gången vi försökte efter X:et.
Det är svårt att veta om jag känner mer eller mindre än förra månaden (då hade ju alla dessa symtpom och ganska mycket), då var jag ju defacto gravid, nu får jag hormoner.
Jag försöker att hålla mig från testande, nu är jag på väg ut ur stan och jag har ju inga test med mig. På måndag när jag kommer hem kanske det kan testas om inget hänt, jag tror att BIM är tisdag om jag räknar ÄL men kanske kan det snarare vara måndag.
Jag hoppas att jag kan koppla bort allt detta denna gång, det känns faktiskt så nu. Men måndag kväll lär jag väl vara ett nervvrak som vanligt.
Appropå att gå varandra på nerverna när man är bortrest eller renoverar - det händer nog alla! Vi har rykt ihop en del i sommar, men det löser sig på ett par minuter vanligen.
Orkidéediskussionen var toppen - jag har aldrig haft någon men tycker de är så fina. När vårt kök är färdigt ska det blir en eller två att ha i fönstret! Finns det någon som har tiips på någon sort som är lättare eller svårare (och därför bör undvikas)?
Välkommen till er nya förresten!
Start september, 31 år, bor i Stockholm, vi har försökt sedan september 2006. Två tidga MF och ett X (utomkvedshavandeksap) har det blitt. Håller på med lite utredningar och testar därför progesteron mot tidiga MF just nu. BIM 14/8. Är intresserad av resor, inredning, mat o vin. Orkidéer kanske blir ett nytt intresseområde
Vårbrud, det låter jättegulligt av dig att göra en ny lista. Det är klart att det är jättejobbigt att inte ha jobb. Kram!