Attans - nu missade jag Frejis precis - gott att du kikade in iaf - har också saknat dig & varit orolig för dig! Skönt att du verkar hyfsat OK efter omständigheterna.
Vänner - då ska jag spana in dig på Facebook också! Har inte riktigt fattat vitsen riktigt ännu med Facebook - vad det är som gör att det är så himla bra, vilken nytta man har av det etc, men jag finns iaf med
Såg diskussionen om att vänta med att börja verkstaden tills man fyllt 40 - en sak är ju om man inte träffat mannen i sitt liv tidigare, men om mannen finns där, då förstår jag inte riktigt heller hur man resonerar. Förstår inte riktigt heller det där med att inte vilja kolla upp sig - det är ju lika bra att "ta tjuren vid hornen" & ta reda på om det är ngt som inte är som det ska, så att man VET! Men visst, folk är olika.
I "mitt fall" har min mamma berättat för mig att hon kom in i klimakteriet väldigt tidigt, strax efter hon fyllt 40. Fast då hade hon ju iofs redan lyckats klämma ur sig fem barn mellan 27 & 36 års ålder - woahhhhh! Jag får mitt första (enda?) när jag är äldre än hon var när hon fick sitt sista
På tal om att inte riktigt veta vad det blir, för att man inte vet exakt vilken gång det "tog", så finns det bara ett enda tillfälle då det kan ha "tagit" för oss. Hade ingen jättekoll, men misstänkte att ÄL var på G & vi fick till det, men drygt en dygn senare åkte jag på värsta magsjukan i några dgr, sen var det mannens tur & lagom tills han kryade på sig, så drog vi ner till brorsan i Amsterdam - med andra ord, det blev mer än en veckas uppehåll efter omgången i duschen
Känns lite kul att veta exakt när Piggelin Junior blev till
Mannen & jag fnissar åt det med jämna mellanrum!