Go middag,
precis tillbaka efter en lunch på stan - gott att komma ut från en sväng "gruvan" med jämna mellanrum
Kanonväder även idag, härligt!
Tinga - fnissade gott åt att du visade aladåben för maken
Liten, jag har nog lite dåligt minne som inte riktigt kommer ihåg historien kring din "leksak"! Minns att det var diskussioner kring leksaker vid ngt/några tillfällen (antagligen när jag fortfarande tillhörde släktet Smygläsare) Kan du inte friska upp minnet för mig/oss lite?!
Tinga, du kanske minns annars - du brukar ha stenkoll på roliga detaljer!
Hmmm, lågt blodtryck - det har jag haft förr, vilket resulterade i att jag svimmade ganska lätt. Nu tror jag att det är hyfsat normalt, möjligen lite lågt fortfarande.
Kanske ngt av detta stämmer in på dig, Liten?
www.growingpeople.se/templates/Page.aspx
www.growingpeople.se/templates/Page.aspx
Moppy - här är en till som är flåsig! Trappor nerför är lugnt, men en lång trappa uppför, fyyyy vad flåsig jag blir
Mitt promenadtempo är för tillfället en skugga av sitt forna jag (brukar annars springa ifrån de flesta...) - börjar längta efter att vara normalt rörlig igen utan fogar som bråkar etc. Men inte sååå långt kvar nu, igår var det sex veckor kvar till BF.
Fyra veckor kvar på jobbet nu - lyllos dig Moppy som bara har tre! Fast iofs, jag trivs faktist jättebra med jobbet just nu & det rullar på som vanligt - känns helskumt att jag snart ska vara borta i 10-12 månader! Mitt uppe i ett projekt, lite skillnad om jag hade gått hem som Muggles, dvs ism att alla andra går på semester - då varvar ju alla kollektivt ner, men nu smiter jag mitt i liksom, känns helskumt!