Hejsan tjejer!
junior har gjort sin första vändning helt själv nu på morgonen! Det var hur skoj som helst att se honom och han var så glad när han klarat det, han ara tjöt av lycka. Underbart att få uppleva något sådant!
Liten, är man flåsig så har man ju högt blodtryck, det är väldigt vanligt i samband med graviditet, särskillt på slutet som Moppy skriver.
Mina aladåber kom ca 2-3 dagar innan jag fick utslag på stickan. Den gången jag blev gravid uppenbarade sig aladåberna på tisdag och onsdagen, sen hade jag utslag på CB ÄL stickan på fredagmorgonen och hade sex på natten mellan fredag och lördag, alltså ca 12h efter utslag...
Jag åt ju även Rosenrot c Bisolvon samt vitaminer etc... gravid blev jag! Så nu vet du Tinga och alla andra....
Denna veckan lär jag väl märka om jag hra blivit gravid igen
Men ärligt talat så tror jag inte att vi lyckades. Kommer dock inte skydda mig i fortsättningen på något vis, utan det blir ett syskon till Junior när det blir, det kan ta 1 månad eller 1 år, vi får se
Victory, herregud vilken hejdundrande menscykel du har, den är ju mega lång! Hoppas du får hjälp nu och kan reda ut det hela.
Brudsommar: Fy fabian vilken otur du har med det mesta, och så din födelsedag och allt... GRATTIS i efterskott!!!!
Men en sak är säker, att det brukar iaf bli bättre o lättare med tiden.
Kul att Iris gillade gröten! jag testade pytte pytte lite banan i går och det var många rynkor i ansiktet på Victor, det var inte hans favorit alls, men jag vet att han kommer gilla det så småningom.
Han har börjat med illtjut och verkligen konstiga läten, jag sitter här och skrattar när jag skriver, det är en liten kille nu, inte ett spädbarn i den bemärkelsen. Vilket återigen påminner mig om hur fort det går, så ni som ska ha NJUT av den första tiden så mycket det går, den är över i ett nafs!
Nu måste jag kolla upp dagis i närheten på nätet, du hade ju redan ställt Iris i kö BS, så jag får lägga på ett kol, nu är ju dop och annat klart, så då får man ta i tu med andra projekt!
Lappis, vad har du för mailadress? jag har lite frågor till dig...
Kram så länge!