Piggelin - tycker inte att det var mer än rätt åt den "första" chefen att han blev snuvad på dig som anställd! Drar man ut på tiden med en anställningsprocess får man ju räkna med att det kan komma annat emellan. För övrigt kör jag samma taktik som du inför intervjuer - fräschar upp gamla anteckningar. Bekvämt att inte behöva börja om från början varje gång, och det mesta är ju trots allt detsamma.
Kul att ni hade det så trevligt i Skåne i helgen!
Och Louisianas uteservering är verkligen helt underbar när det är vackert väder, och särskilt på förmiddagen, eftersom solen då lyser rakt in där. Ibland är nästan uteserverigen bättre än själva muséet!
(Beroende på utställning och väder, naturligtvis!)
60- och 70-talsmönstrade tyger är ju verkligen helrätt igen nu, så jag kan tänka mig att tyget till er babykorg är helt perfekt! Kul när man kan återanvända gamla grejer, och att de dessutom känns moderna.
Lappis - vilken otur att ballongflygningen inte blev av! Synd att ni inte bor i Skåne, för här hade det inte varit några problem att genomföra den!
MSW - vad skönt att beslutet om operation äntligen är fattat! Och beslutet om "bebisverkstad" också!
Själv upplevde jag min första aladåb igår!
I sanning en chockartad upplevelse!
Dock vet jag ju inte om jag är en så'n som aladåben visar sig före, under eller efter ÄL. Jag mätte tempen imorse och naturligtvis gav den ett utslag som kan tolkas både som lågt och högt (i relation till vad jag normalt har före och efter ÄL). För säkerhets skull testade jag med CB imorse, men fick inget utslag. Jag misstänker starkt att ÄL är förbi, baserat på att tempen faktiskt höjts några tiondelar och att sexlusten var hög under helgen, men jag får väl se vad temepen visar imorgon bitti innan jag beslutar om jag ska ge upp CB-testandet för den här cykeln (nästan redan innan jag börjat
).