• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Lappis! Vad härligt med champagnen!!!
    Och så spännande med IVF starten!

Själv känner jag mig som vanligt när man är halvvägs till BIM. Halvt avtrubbad och liksom redan redan lite uppgiven. Och halvt hoppfull.

Men jag tror att jag inte kommer hänga så mycket i tråden en tid framöver. Har vänner som kommer på besök idag och det känns såååå kul! Så det blir nog inte så mycket internet-tid på ett tag tror jag.

Ev sena kvällar eller så. Men på ett sätt är det kasnke bra att jag inte hängre allt för mycket här innan BIM: Det gör ofta att jag blir alldeles fööööör fixerad....

• Lapinette

Hej Sweetan!
    Ha så trevligt med vännerna. Du dyker upp här när du känner och hinner men jag antar att du inte kan låta bli...sån är åtminstone jag.

• Liten med Mindre

Trevlig helg då Sweet! Vi ser fram emot din återkomst.

Nu har jag blivit så där härligt fredags-omotiverad. Ser fram emot att få gå hem och fixa lite middag faktiskt. Fast det lär ju dröja med tanke på min sena ankomst. Och för en gångs skull var förrätten given. Egna tomater från balkongen ska ätas, och då blir det med mozzarella o basilika. Mums! Inte samma sak med köpetomater. (De egna små har lustigt nog så stark smak att jag nästan får ont i munnen av dem. )

• Lapinette

Liten - något jag saknar ifrån Frankrike och inte för att tala om Grekland i somras - tomaterna! Maken och jag diskuterade även hur vi skulle kunna få hem en påse men insåg att det blev svårt att få ned några i de där plastpåsarna man får till vätskorna på planet.

• Piggelin1

Hej alla goingar!
    Har varit massor att göra idag, därav mina få inlägg
    Nu packar jag ihop & drar till Skåne-land på miniweekend med bla Gourmet-pkt på Hotell Gässlingen imorgon. Ha en underbar helg & kram på er allihopa

• Lapinette

Ha det så underbart Piggelin och njut av maken och den goda maten!

• Lapinette

Är det något speciellt denna helg för min kollega sa hejdå nu sticker jag till Hasseludden. Nåja, en vanlig helg hemma är ju inte heller fel (säger Askungen och syftar på balen på slottet).

• Liten med Mindre

Vet inte vad det är med helgen. Vänner skulle ju också försvinna. Själv är jag lycklig att få vara "hemma" - dvs i alla fall sova där. Ska väl ränna runt i affärer och på kalas.

Snart dags för helg - ha det så skönt alla!

• -August-

Lagom till att alla kilar hem tittar jag in for att se vad jag har missat...

Lappis - Underbart att hitta nagon sa mitt i prick att prata med. Jag kan bara ana hur manga fragor du har, och hur nyfiken du ar pa hur det har gatt for andra i samma sits. Vilken harlig solskenshistoria hon bjod pa dessutom .

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!