SKIT, hade skrivit ett maraton-inlägg och så lyckades jag sabba bort det!!!
Ja ja. Det innehöll nya sympatier till Frejis och även till Nenne. Misstänker att din vän hade bestämt med sin make att inget säga om försöken. En vän till mig fick först inget säga pga att maken inte vill säga nåt till nån, men hon tjatade och fick till slut berätta för de som stöttat henne/dem längs vägen.
BS,
Tycker du ska samla all din styrka och köra på Omsans förslag! Ibland krävs det mycket av en som mor, men jag försöker tänka att man är skyldiga de små att verkligen försöka visa dem vad som är det bästa för dem i längden. De vet ju inte själva. JAg hade det ju lite liknande med sömnen och ville avbryta för att ta upp och trösta många ggr, men är glad nu att jag stålsatte mig och inte gjorde det.
Mugglan,
Skönt att sömnen funkar bättre! Här är ombytta roller. Eller delvis iaf. Prinsen börjar få tänder och vaknar ideligen ledsen för att bli omstoppad och omvaggad. Skönt att vi ska til sväronen i helgen. Svärmor har tagit ledigt (!), så där hoppas jag på lite egen tid! Maken ska ju jaga älg.
Jag och en annan mamma testade barnvagns-bio i tisdags. Jättemysigt! Bebisarna satt i knät, låg i insatserna eller bilstolarna och de lite större satt på filtar längst fram. Ibland var det ju lite skrik, men jag missade nog bara några meningar totalt, så det funkade helt klart!
Vad som däremot inte funkar på prinsen är ersättning! Jag skulle träffa barn-lösa polare igår kväll och spela spel, dricka vin och äta lite gott, men fick åka hem en snabbis och amma innan han skulle sova. Tur att det avr nära. Maken testade ett par kvällar, men det var stört omöjligt att få honom att ta flaska fast han dricker vatten ur den på dagarna. Det är väl närheten han vill åt.
Ja, det var väl ungefär kontentan av det jag skrev, fast typ dubbelt så långt.