• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

jag har mitt forsta UL om en timme! jag ar riktigt pirrig i magen!

Tank att fa det forsta beviset pa att det finns ett foster i magen!!! Eller tank om det blir negativt besked. Shit vilka tva skilda utslag... Tank om det ar tva???

Snurrelisnurr. Det har ar latt det basta som hant sedan brollopet forra aret

• Lapinette

Ahhh...har nu haft min första kontakt med Carl von Linné. Ringde för att höra om fakturering etc. Skickade tillslut ett mail med alla uppgifter. Vi krånglar ju till det extra mycket då fakturan dessutom ska gå till Irland. Iallafall, damen jag pratade med lät supertrevligt!

• Victory

August: Jag är ju egentligen emot hormoner men nu längtar jag bara tills jag får börja knapra piller! För jag antar att jag kommer att få nåt sånt när vi träffar läkaren. Hoppas bara att DET inte dröjer så länge nu då!

Lycka till på UL:et! Åh, så spännande, hoppas verkligen på positiva nyheter!

• Victory

Liten: Jag sökte ju hjälp förra året då jag hade en cykel på 71 dagar. Men hon sa bara att allt såg normalt ut. Den här gången kommer jag inte att nöja mig med det!

• Lapinette

Victory - verkar sjukt att de säger att en cykel på 71 dagar är normalt!!!! Stå på dig tjejen!

• Victory

Tack, Lappis!! Känns skönt att ha ert stöd i ryggen när jag ska dit och "bråka" mig till hormoner!

• Tinga

Victory - jag fick ju hjälp efter min 45-dagarscykel, så 71 dagar borde ju definitivt kvalificera dig!

• start september

Nu har jag varit ute om gått på stan på lunchen för att muntra upp mig.

Att det ska vara så svårt att inte noja?

Men lite shopping, en latte, lite sol och att lyssna på min lilla Ipod som jag precis fått av maken i sen födelsedagspresent var ganska bra!

Men nu vill jag ha boktips! Vilken bok ska jag köpa om graviditeten? Gärna en bra med bilder.

• start september

Victory,

kram till dig. Tjata dig till hjälp - så där ska du inte behöva ha det! Det kan kanske vara värt att vara öppen med er situation också om de är tjuriga, kanske hjälper det.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!