• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Clownis - Ah vad vi ska tanka pa dig nar agget planteras i em! Rolig tanke att du faktiskt ar gravid pa en gang efter det!

• -August-

Piggelin - oj sa allvarligt ditt haravfall var. jag vet tidigare att du var ledsen over det, men inte att du hade en diagnos t o m. Du ar verkligen mogen i sattet att handera det. Hoppas den nya frisyren kanns sa akta som mojligt och att du far kanna dig fin.

• fru AM

Hej! Nu är jag tillbaks efter Frankrikeresan. Hur bra som helst var det! Vad händer här inne? Ska försöka hinna läsa ikapp m,en Livia är som en Duracellkanin korsad med Godzilla så jag får se hur det går ... Några braskande nyheter, någon?

Kram!

• -August-

Sweet -hehe Svarmor pa besok, kan det bli mer olampligt??? Hihihi.

Om jag bara tanker pa min svarmor, och hur hon skulle latta fran jorden om hon borjade ana vad som pagick, sa skulle jag nog betala mycker for att ha henne pa avstand under en inseminationsprocess...

Men lite roligt ar det allt ! Hoppas du har en bra svarmor. Kanske hon t o m kan vara ett stod?

• fru AM

Clownis - lycka till i eftermiddag. Ska hålla tummarna extra hårt sen, de närmsta 18 dagarna tills dags för grav.test ...!

• -August-

Fru AM - hej och valkommen tillbaka. Hoppas resan var harlig! Jag har sjalv hallit pa att uppdatera mig sedan min langa franvaro.

Junilejon - Urk for tanten!!! Jag hann inte med bonen igar men hoppas fertilitetsguden horde er som bad i a f .

• Tinga

Clownis - håller tummarna att allt går bra för er!

• Victory

September - Antar att du fått positiva besked ang. lilla bebisen i magen! Det låter bra, hoppas att du kan släppa lite nojor nu och börja njuta snart av att du ska bli mamma!

Clownis: Grattis till äggplocket! Håller tummarna för att ägget fäster och gosar in sig ordentligt!

Själv har jag inte så mycket att komma med - kanske därför jag är lite osynlig. Ingen tant än (dag 49) och nu börjar jag bli riktigt irriterad. Hur ska man göra för att få ut henne?! Lock och pock eller måste man ta till fysiskt våld!? Jag vill ju försöka igen, tiden bara rinner ifrån oss. Och inte har vi hört något mer om utredningen heller. Nä, ett stort vacuum är vad vi befinner oss i!

Så jag känner mig inte delaktig i varken babyprat, graviditetsnojor eller Äl-letande. Tyvärr! Så jag återgår väl till mitt trista jobb ett tag till. Lycka till alla, var än nui befinner er!

• Liten med Mindre

Victory - vad säger expertisen när du inte fått mens på 49 dagar??? KRAMAR till dig hur som helst!

Frejis - jag har också velat gå till Formes, men de har alltid stängt när jag passerar och kommer på att jag vill dit. Sen har jag väl inte haft någon bra anledning - har nog hyfsat med kläder ett tag till.

Mejlade just chefen och sa att jag vill ta ledigt från Lucia. Visserligen är det mitt i veckan - men jag gillade det faktum att slippa gå till jobbet den dagen, få kolla på tv-lucia i lugn och ro, pyssla om jag orkar, träffa lediga kompisar och glögga.

• -August-

Victory - Ah fy fasiken sa jobbigt att bara vanta och vanta! Jag hade ju samma problem sa jag forstar din frustration.

Skulle du vilja att de hjaper dig med hormoner? Efter 49 dagar skulle nog alla halla med om att det ar oregelbundet... Mina 38 kvalificerade sig inte, men 49 borde.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!