Moppy - kul att se dig härinne idag, det var ett tag sen!
Din beskrivning av sparkarna/buffandet etc känner jag igen precis - ett himla liv därinne! Hade inte heller trott att det skulle röra på sig sååå mkt! Just igår verkade Piggelin Junior hitta även min urinblåsa, rätt obehagligt faktist. Klart bättre när h*n buffar/sparkar utåt & inget liksom är i vägen
Angående att jobba så jobbar jag (denna veckan inräknad) fem veckor till, dvs till & med 2 nov. Sen är det ganska exakt två veckor kvar till "ETA". Om jag skulle gå tidigare - då är jag rädd att jag kommer att klättra på väggarna, det kan ju dessutom dra ut på tiden några veckor. Här i Västra Götaland kan de ju låta en gå så länge som 42+6 dgr - efter vad jag förstått så är det i princip end landstinget i Sverige som kör enligt den regeln, alla andra gör igångsättning vecka 41+6 om inget hänt innan dess. Känns sådär... Fast iofs, på föreläsningen förra veckan så berättade BM att det bara är 2-3% som går så långt.
Hade en del ryggbekymmer i juli, dvs runt vecka 26 ngnting, men sen blev det mkt bättre igen. Nu bråkar foglossningen en del, men det finns de som har det betydligt jobbigare än jag. Vissa dgr känns det mer än andra, men det är ändå ganska OK - jag "gillar läget" helt enkelt - det är ju trots allt för en begränsad tid. Har än så länge sluppit alltför mkt vatten i kroppen med, får se hur det blir nu den sista tiden.
Angående att vara hemma & fixa när man slutat jobba, så finns det säkert en hel massa som jag skulle/borde göra (tex klistra foton), men känner jag mig själv rätt, så kommer det ändå att sluta med att detta raskt nerprioriteras för eventuella luncher/fika med kompisar istället
Baka kan jag nog tänka mig att göra, men hmmm resten, njaaa... Lättja = jag